Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ideer og tanker rundt sang til: Troy Perkins

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ikke dum den heller men denne er allerede foreslått i en annen låt av KBoslo.
    (Selvfølgelig uten at det trenger å sette en nevnverdig brems.)
    http://forum.klanen.no/showthread.php?t=18700

Men var det slik å forstå at Troy allerede har en låt, eller leter vi fortsatt?
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
      Men var det slik å forstå at Troy allerede har en låt, eller leter vi fortsatt?
      På tribunen virker det ikke som om noen er enige om noen ting ihvertfall når det gjelder sanger til Perkins.

Comment

Originally posted by kboslo View Post
        På tribunen virker det ikke som om noen er enige om noen ting ihvertfall når det gjelder sanger til Perkins.
        Hvilke matcher har du vært på?

Troy Perkins sangen er spikra. Bare vas å drive prøve å lage nye sanger til en som har en som funker. Prøv heller å bruk energien på å lage sang til Sæternes og Moa bl.a.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
          Hvilke matcher har du vært på?

Troy Perkins sangen er spikra. Bare vas å drive prøve å lage nye sanger til en som har en som funker.
          Dorian Stefan
          Så og si samtlige matcher. Hvis du sikter til "troy perkins troy...troy perkins vålenga", så er det jo bare det samma gamle som har blitt sunget til ørten andre spillere opp gjennom åra. Hvorfor ikke komme opp no nytt for en gang skyld? Nye melodier og kanskje tekster som går ut på litt mer enn å bare nevne navn og klubb..Bare et forslag

Comment

Greit nok Dorian. Men slik jeg ser det har det vært veldig mye usikkerhet rundt hvilke sanger som er spikra eller ikke, jeg var ikke klar over at Troy hadde sin så jeg tok initiativet.

På en annen note burde vi hatt en tråd tilegnet sangene som er spikret. Eventuellt legge de til i sanger-tab'en på venstre side.

-Bingo

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
              Greit nok Dorian. Men slik jeg ser det har det vært veldig mye usikkerhet rundt hvilke sanger som er spikra eller ikke, jeg var ikke klar over at Troy hadde sin så jeg tok initiativet.

På en annen note burde vi hatt en tråd tilegnet sangene som er spikret. Eventuellt legge de til i sanger-tab'en på venstre side.

-Bingo
              Det dyttes jo og ut ut gode forslag hele tiden

Comment

stod i dusjen istad og kom på en enkel sang til vår kjære keeper...

mel: seasons in the sun

we have Troy, we have Troy
                we have Perkins in the goal
                we have Perkins in goal, Troy Perkins in the goal.

ganske enkel. for enkel? jeg syns den var fin, jeg
                thor eggen!!!!

Comment

Vet ikke om jeg falt helt for teksten, men melodien er hvertfall god. Igjen, jeg vil vi skal ha flere sanger som kan gå om og om igjen, med seter og hopping osv, og øker vi tempo litt på denne fra orginalsangen så tror jeg den kunne lagd maks bra stemning.

Men sånne melodier passer vel best på en spiss? Eller en spiller som scorer mye? For det er da foilk er i godt humør og virkelig vil ta i på tribunen med sånne "stemningssanger". Mens en keeper syns jeg kan ha sånn Arason-Gashi type sang. Sånne som er ganske rolige, men trøkker no helt j***ig..

But That's Just Me...
                  IKAROS

Comment

Working...
                  X