Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Viking - VIF 28/4 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Viking - VIF 28/4 08

Fantastisk stemning!! ...Sånn engang i blandt......

Hva skjedde, og hvorfor?

Det var så lite samkjørt, og folk sto så spredd at det var jo ikke mulig å få igang noe ordentlig.

Leser innlegget på klanen.no og der står det jo ganske mye fornuftig. Det ble startet sanger stort sett tre steder helt uanvhengig hverandre. Isko som sto nederst fikk starta en del, og de gjorde en god innsats. Syns også folk skulle hengt seg på nænænænæ sangen dems istedet for å synge "isko kjører eget løp" i retur. (om noen av dere leser det her, så håper jeg dere prøver å få igjennom denne på ullevaal til søndag!)

Så lenger opp på tribunen har vi Svenna på høyreside og noen andre høyrøsta karer på venstre sida som starter sanger om hverandre. Virket nesten som om det var om-å-gjøre å starte sanger først. Selv er jeg ingen forsanger men henger meg på det som er, og det var det tydeligvis mange andre som gjorde fort igår også - som resulterte i at vi hadde 2-3 sanger gående samtidig alt for ofte. At dette skjer på tribuner som åråsen hvor vi er 2000 stk er jo nesten uungåelig. Men at vi ikke klarer å samkjøre litt i overkant av 200 stk på ett lite felt i stavanger er jo latterlig.

Stemningen blir jo i stor grad preget av at vi faktisk står der og blir nervøse for å tape (!!!) når vi leder 3-0 men det løsner litt de siste minuttene av kampen og etter kampslutt. Syns igjen at de såkalte evighetssangene er de som lager den beste stemninga, men helt klart digg å høre "så hev din røst og støtt ditt lag" over stadion..! Men blir litt ensformig når vi synger samme sangen alt for mye... Totalt sett ikke imponert over klanen igår.

Skulle ønske folk sto litt trangere istedet for at vi har ett ledig sete her og der, noe som var veldig tilfelle på viking stadion. Trekke oss sammen så tror jeg vi først og fremst får en fordel med tanke på hvor mange sanger som synges samtidig. Men også at det blir bedre trøkk og stemning på de sangene som går.
    IKAROS

men det vi kan gjør no med er støtten i motgang.. Som de sier på VIF tv..
    Men tror det har noe med at stavanger er en by med ett stort lag. de fleste heier på viking og det er felles for alle. Oslo er såpass stort og har mange klubber, mange er Vål'enga. Men ikke alle er så interessert at de kommer på kamper.. Men vi i Klanen har også en del å gå på når vi ligger under. Regner med at de fleste i Klanen går fordi de elsker Enga.. Ikke bare fordi dem vil ha en ''teaterforestilling''..
    Gleder meg til neste kamp Forhåpentligvis slepper vi å være gode i motgang(forhåpentligvis får vi ikke motagng), men det er sikkert at vi får det iløpet av sesongen..
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
    X