Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vif - Molde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vif - Molde

Var like tafatt som spillernes innsats syns hvertfall jeg...

Noen sanger trøkker jo, pga folk er forbanna og da går det jo bra på sanger som går ut på å kjefte på dommern eller motspillere, men ellers ganske rolig og dårlig...

Skulle ønske folk klarte å synge samtidig som det skjer noe på banen og ikke henge seg opp i å kommentere ALT som skjer... Etter 0-1 målet så kutta halvparten ut å synge ved hver eneste feilpassning (noe som var ganske ofte). Er ikke nødvendig å skrike faen hveeeer gang det skjer noe sånt, kan heller prøve å fortsette med sangen.. Så kanskje det blir litt stemning i motgang også...
    IKAROS

Synes det er gjennomgående hver gang det butter imot når vi spiller på Ullevaal..mange som blir tafatte...
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Var mange tilskuere i dag og få supportere!

Comment

Stemninga elendig. Ikke så mye mere å si..
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Når ikke noe som helst fungerer på banen er det menneskelig å underprestere på tribunen også. Hvis ikke er man duracellkaniner som våre venner på Åråsen. Og det håper jeg aldri Klanen blir.

Står på felt C er det vel og der sliter vi ofte med at Cola og VB synger forskjellige sanger eller ute av takt. Da er det vanskelig å henge på.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Når ikke noe som helst fungerer på banen er det menneskelig å underprestere på tribunen også. Hvis ikke er man duracellkaniner som våre venner på Åråsen. Og det håper jeg aldri Klanen blir.
            Du syns faktisk det er bedre at vi er stille/kjefter på egne spillere, enn å prøøøve å gi en innsats og støtte dem litt? Sånn at vi ikke minner om KFL?... Tror ikke at løsningen for å få dem til å prestere er å kjefte og smelle, men heller støtte dem til dommern blåser. Ullevaal er vår nåværende hjemmebane, og der skal enga få støtte fullt ut!
            IKAROS

Comment

Synes ikke det var så ille som man skal ha det til - tatt i betraktning hva som skjedde på banen.

Referansen til KFL mener jeg at de synger etter timeplanen sin uansett hva som skjer på banen - det håper jeg vi slipper her.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Synes ikke det var så ille som man skal ha det til - tatt i betraktning hva som skjedde på banen.

Referansen til KFL mener jeg at de synger etter timeplanen sin uansett hva som skjer på banen - det håper jeg vi slipper her.
                Sant, men syns uansett det er for dårlig at det snur helt om pga ett baklengsmål. Da slutter folk å synge for hver minste feil som skjer på banen... Må da klare å synge litt i motgang også? Ikke bare stå å klage...
                IKAROS

Comment

Synes at cola var jævlig dårlig idag! men synes samtidig at vb. jobber seg oppover!! hørte dem nesten bedre idag enn bend it!! å jeg står i bend it!! fortsett sånn så skal vi forbedre oss!!! da blir det trøkk!!!! Men ellers en dårlig kamp! første omg. var noe av det værste jeg har sett,,, dårlig 4.dommer og dårlig generelt av klanen! MYE Å JOBBE MED
                  Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Bare lurer..
                    Kan det være en ide å flytte sanggruppene på VB og BendIt nærmere hverandre slik at sangene kan samkjøres uten forsinkelser ol?
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

hvorfor ikke legge ut lapper til nest kamp at det skal synges på sangfeltene.
                      hvis ikke så sett dere ut på sidene..... faen til folk....

Comment

Originally posted by wrangler View Post
                        Støttes!!Og gjerne at folk trekker innover mot midten! Forran oss idag, MIDT på felt f/g, så var det flere ledige seter...Unødvendig...
                        IKAROS

Comment

i stavanger ga dem ikke opp selv om vi leda 3-0... Vi har MYE å gå på! eller ahr vi MYE å lære? Mener det er en blanding..
                          KOM IGJEN ENGA

Comment

Tror det eneste som får det til å bli bedre på tullevål er om alle fløtter til svingen... vi har jo gjort en hel haug av ting har vi ikke? å det funker vel ikke akkurat bra, men noe funker.
                            The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                            -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Originally posted by wrangler View Post
                              Spanderer du flyers og skaffer 10 mann til å møte opp 3-4 timer før kampstart?

Jada, vet det blir sagt mye "gjør det sjæl", men vi kan ikke skape altfor mye ekstraarbeid på de som gjør noe, for da blir dem tilslutt utbrente og gidder ingenting. Derfor blir det dumt å bruke tid og krefter på å gjenta noe som har blitt sagt hundre ganger.

Tviler på at lapper hadde hjulpet
                              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                              X