Kunngjringer

Collapse
No announcement yet.

heia heia vif

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heia heia vif

heia heia vif
    heia heia vif
    heia heia heia heia heia heia vif
    heia vif
    heia vif
    heia heia vif
    ......

Denne har jo blitt brukt en del i det siste, og selv syns jeg det er en bra "gla' sang" vi godt kan bruke ofte. Men det jeg lurer p er - hvor lenge skal man 'e? hehe

Noen ganger er den lyden bare noen sekunder, mens andre ganger varer den jo i ett minutt fr det startes synge. Er dette tilfeldig, eller har det noe "rutine"?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post

heia heia vif
    heia heia vif
    heia heia heia heia heia heia vif
    heia vif
    heia vif
    heia heia vif
    ......

Denne har jo blitt brukt en del i det siste, og selv syns jeg det er en bra "gla' sang" vi godt kan bruke ofte. Men det jeg lurer p er - hvor lenge skal man 'e? hehe

Noen ganger er den lyden bare noen sekunder, mens andre ganger varer den jo i ett minutt fr det startes synge. Er dette tilfeldig, eller har det noe "rutine"?
    Det er veldig tilfeldig en holdes. Den sluttes som regel med at en eller annen tilfeldig begynner bli lei og "skjrer" igjennom..
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Hehe var det jeg egentlig regnet med, for det er s veldig halvveis i starten av sangen. Kunne det vrt en ide holdt det gende til en hendelse p banen? Ta ballen fra motstanderen, skudd p ml, hva som helst?

Hper forvrig denne blir brukt mye fremover. Blir alltid bra stemning med snne sanger
      IKAROS

Comment

Working...
      X