Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nå som vi har fått tomta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå som vi har fått tomta

bør vi synge om den til den er på plass. Mitt bidrag til folket, vet brann også har melodien, men so what. Here goes

I fem og nitti lange år, på vestkantens ekle kår, har vålerenga spilt i alt for mange åååååår, men nå skal enga hjem, ja enga skal hjeeeee eeeeeem, 2011 skal vålenga hjem!

mel
    http://www.youtube.com/watch?v=Ah064uDb088
    VIF OSLO

XXX

Synes sangen som spontant kom på rådhusplassen rett etter klokkene i rådhustårnet klang var fin jeg.. Klanen opp med nøklene og: Dingelingelinge ding ding ding, Høyre skjønner ingenting!
    Ikke syt - syng!

Comment

FYI, den sangen Brann-fansen sang mest i fjor var "Gullet ska hem" med denne melodien.

Comment

Og den eneste sangen de sang i fjor

Comment

Tror man skal la Brann-sangen ligge.

Derimot har vi jo en gammel kjær en som heter Shangri la - Vål'enga

Ååååh - Jeg lengter hjem, til Vålerenga.

Den sang vi hvertfall da vi mått spille hockey i Oslo Spektrum (Vålerenga da byttet ut med Jordal amfi)
          [url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Til engelske fans som du kan høre melodien lettere

Comment

Originally posted by M-B-F View Post
              bør vi synge om den til den er på plass. Mitt bidrag til folket, vet brann også har melodien, men so what. Here goes

I fem og nitti lange år, på vestkantens ekle kår, har vålerenga spilt i alt for mange åååååår, men nå skal enga hjem, ja enga skal hjeeeee eeeeeem, 2011 skal vålenga hjem!

mel
              http://www.youtube.com/watch?v=Ah064uDb088
              Syns ikke nå skal vi hjem passer. Men nå skal vi hjem, ja enga skal osv

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
                Synes sangen som spontant kom på rådhusplassen rett etter klokkene i rådhustårnet klang var fin jeg.. Klanen opp med nøklene og: Dingelingelinge ding ding ding, Høyre skjønner ingenting!
                Kan jo bruke den, bare endre litt på teksten...

DingelingelingelingE, nøkler til vår egen binge
                Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Working...
                X