Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vif - Bodø&Glimt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Johannes View Post
    nordens beste supportere,hadde vært bra det,men vi har masse folk som sutrer hele kampen,folk som ikke gidder og synge fordi de mener sanger er døve,folk som går 20 min før hvis vi ligger under,masse unger på våre tribuner,generelt folk som ikke synger osv.vi er nok laaaaaaangt unna det
    Hvem er bedre? Har du sitti å sett på skrytevideoer på youtube? Når vi er på det beste, er vi helt der oppe, men det er klart at nivået synker litt med 13500 tilskuere og ett spill som ikke sitter i det hele tatt.. da blir det dårligere..

det er på bortekamper at klanen virkelig viser seg fram, de fleste supportergrupper er enige at det er klanen som lager mest liv når de kommer, og det skal jo nesten ikke være mulig for en så liten gruppe av tilskuerene å regelrett synge ut motstanderen på bortebane.

Comment

Originally posted by metallica View Post
      Helt enig san Paolo! Husker dere vi ledet med 3 mål mot viking, vikingfansen, pep ikke de hjalp til,heiet og hoiet, noe som også er medvirkende vil jeg tru, Kanskje vi bør lære av andre supportere?? Vi er Klanen, vi skal hjelpe til i motgang som i medgang, Personlig litt off the topic, vi skal være Norges (nordens beste supporterklubb) syns personlig vi har dabba av, med sanger som ikke funker etc, ja dere som har vært på kamp skjønner hva jeg mener...
      Jeg må si meg ekstremt forbanna over disse sytegutta. Greit å kritisere laget etter en kamp, men når man er på Ullevaal og ser laget spille skal man heie lage fremover, ikke syte hver gang man mister ballen. Jeg ble ekstremt skuffet og irritert over de som pep etter kampen. Viking supporterne er som du sier et godt eksempel på gode supportere.

Comment

nordens beste supportere,hadde vært bra det,men vi har masse folk som sutrer hele kampen,folk som ikke gidder og synge fordi de mener sanger er døve,folk som går 20 min før hvis vi ligger under,masse unger på våre tribuner,generelt folk som ikke synger osv.vi er nok laaaaaaangt unna det
        Hva mener du med masse unger på vår tribune?? jeg har en sønn på 13 og vi står sammen, han har også med kompiser på 12,13 år er det unger, de gutta der synger ihvertfall fletta ut av enkelte klansmedlemmer, er man 13 år er de ikke hypp lenger å stå på tribunen til Miniklanen, bare lurte på hva du mente med unger. NO OFFENSE
        Ære Være Vål`Enga

Comment

På tide å få gjort noe med det da?? Ja Klanen er kjent for svensker og dansker ihvertfall som noen meget bra supportere!

Sangmessig, altså, trur vi må ha en forsanger eller to med en liten Mic jeg, en på vestbredden og en i cola som samkjører, cola og vestbredden fungerer lissom ikke helt, men snart får vi vår egen stadion, da SKAL det bli andre boller
          Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by metallica View Post
            Hva mener du med masse unger på vår tribune?? jeg har en sønn på 13 og vi står sammen, han har også med kompiser på 12,13 år er det unger, de gutta der synger ihvertfall fletta ut av enkelte klansmedlemmer, er man 13 år er de ikke hypp lenger å stå på tribunen til Miniklanen, bare lurte på hva du mente med unger. NO OFFENSE
            Hehe, det er ikke mye unger midt i cola øvre hvertfall. Hadde det vært sånne som du nevner her så er det vel uansett helt ok. Det er vel sånn de lærer?

Bare ikke alt for mange av dem på ett og samme sted da. Men har de ikke lagd noe sånt som ett ungdomsfelt i Bend-it øvre nå, for de som er på denne alderen som er gira på å synge...?
            IKAROS

Comment

Working...
            X