Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Høyre og Klaging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Høyre og Klaging

Ser også at DAGBOK skribenten, ikke er fornøyd med Vestkanpartiet Høyre??

Er det da politisk ukorrekt og dra i fang en "hat" sang om høyre??

Vi synger Hater Hater Hater NFF og Hater Hater Hater TV2

Kan vi gjøre dette mot Høyre?'
    Sikkert noen her inne som er høyre folk, men i stadionsaken syns jeg det er grenser for hva de tillater seg.

VI HATER HØYRE..klapp klapp klapp klapp VI HATER HØYRE osv osv..

Eller er dette absurd, kan vi si ifra med banner hva vi mener om høyre og stadionsaken?? dette er bare lufting og nysgjerrighet fra min side
    Ære Være Vål`Enga

Hadde det vært tommel-opp/ned funksjon her hadde jeg trykket ned på denne. Men siden det ikke er det så kan jeg jo skrive litt mer

Tror de som ble såpass grinete på høyre pga dette viser det ved neste kommunevalg, mens de som ikke bryr seg så mye glemmer dette fort.
    Selv tror jeg det ville vært feil å bruke bannere til dette. En felles politisk mening utad for en stor gruppering mennesker med forskjellige meninger tror jeg blir veldig feil. Hvertfall ettersom de fleste på tribunen ikke aner hva som er kommende tifo engang...

Selvfølgelig å lage noe direkte mot stadion saken kunne gått, men det blir litt for sært, og en generel "hater høyre" holdning tror jeg ikke er så god ide.
    IKAROS

Comment

Nå er ikke jeg akkurat noen Høyre-fan jeg heller, men en slik sang vil blande partipolitikk inn i det hele. Hvis Klanen noensinne skulle bli en politisk organisasjon, så vil sikker mange melde seg ut (meg inkludert).

Jeg synes heller vi kan hylle de som kjempet for vedtaket, på tross av partigrenser, altså Henning Holstad og co.

Comment

Jeg er medlem av klanen fordi vi er tolerante(vi støtter klubben for alle). Som andre har vært inne på så skal vi fremstå og være uavhengige av politisk syn, rase, religion mm. Dette må vi fortsette med.

Dog er jeg ikke fornøyd med partiet høyre sin håndtering av stadionsaken men dette representerer for min del bare høyre på lokalt plan og ikke høyre nasjonalt(el rikspolitisk da). Uten at jeg sitter på bevis så skulle en tro at en stor gruppe som klanens medl representerer et politisk syn som trolig ikke ville ha avdekket store forskjeller fra feks et valg. Derfor våger jeg å anta at ca 20% av medl vil ha høyre sympatier(ihvertfall på rikspolitisk nivå) og således vil hatrop/hattifo mot høyre kunne virke noe støtende.

Ikke det at vi i klanen skal være så hårsåre men legg litt godvilje til og "u catch my drift"...

Nei la folk heller få gjøre opp sin mening enkeltvis via valg og debatter og som en annen meddebatant var inne på, la oss heller hylle de som fikk vedtaket gjennom. Det er det ikke vanskelig og enes om ihvertfall
        BlippBlipp

Comment

ja skjønner den, vi får vente til valget er bare så lei han Folke pederesen duden at jeg blir syk a å se og høre typen
          Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by skogis View Post
            Jeg er medlem av klanen fordi vi er tolerante(vi støtter klubben for alle). Som andre har vært inne på så skal vi fremstå og være uavhengige av politisk syn, rase, religion mm. Dette må vi fortsette med.

Dog er jeg ikke fornøyd med partiet høyre sin håndtering av stadionsaken men dette representerer for min del bare høyre på lokalt plan og ikke høyre nasjonalt(el rikspolitisk da). Uten at jeg sitter på bevis så skulle en tro at en stor gruppe som klanens medl representerer et politisk syn som trolig ikke ville ha avdekket store forskjeller fra feks et valg. Derfor våger jeg å anta at ca 20% av medl vil ha høyre sympatier(ihvertfall på rikspolitisk nivå) og således vil hatrop/hattifo mot høyre kunne virke noe støtende.

Ikke det at vi i klanen skal være så hårsåre men legg litt godvilje til og "u catch my drift"...

Nei la folk heller få gjøre opp sin mening enkeltvis via valg og debatter og som en annen meddebatant var inne på, la oss heller hylle de som fikk vedtaket gjennom. Det er det ikke vanskelig og enes om ihvertfall

Høyre hadde 14.1 % ved forrige stortingsvalg. Altså 14,1 % på riksnivå. Jeg kan garantere deg at andelen Høyre-tilhengere er lavere blant Klanens medlemmer enn det er for landet som helhet. Vi snakker i ingen tilfeller om noe i nærheten av 20 %.

Enig i at et banner er å ta i, ettersom det gir et slags offisielt bilde av hva "Klanen" som helhet mener - og jeg er helt enig i at organisasjonen Klanen skal være upolitisk. Om derimot noen på tribunen velger å synge at de hater Høyre, ser jeg ikke noe galt i det. Jeg ville faktisk bifalt.

Comment

Originally posted by Peter View Post
              Om derimot noen på tribunen velger å synge at de hater Høyre, ser jeg ikke noe galt i det. Jeg ville faktisk bifalt.
              Hva med:
              jeg hater høyre
              shalalalala
              jeg hater høøyre
              shalalalalala

Enig med det som sies over her, vi skal ikke ta politisk side, men det er vel fortsatt muligheter for å hylle de som fikk dette gjennom, deriblandt politikere?
              Eller blir'e det samme som å synge at vi hater høyre?
              Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Politiske og religøse syn skal ikke ytres av en supporter klubb. Ferdig.

Hylle de som støtter oss er helt ok. Men vi trenger ikke utelate noen. Vi kan takke oslo kommune. Faktisk de i fellesskap som ønsker å gi oss tomt, selv om enkelte partier er i mot. De må faktisk stille seg bak flertallet i kommunen nå.

Comment

Originally posted by Peter View Post
                  Høyre hadde 14.1 % ved forrige stortingsvalg. Altså 14,1 % på riksnivå. Jeg kan garantere deg at andelen Høyre-tilhengere er lavere blant Klanens medlemmer enn det er for landet som helhet. Vi snakker i ingen tilfeller om noe i nærheten av 20 %.

Enig i at et banner er å ta i, ettersom det gir et slags offisielt bilde av hva "Klanen" som helhet mener - og jeg er helt enig i at organisasjonen Klanen skal være upolitisk. Om derimot noen på tribunen velger å synge at de hater Høyre, ser jeg ikke noe galt i det. Jeg ville faktisk bifalt.
                  Beklager unøyaktigheten i mine anslag vedr høyres støtte i klanen. Som jeg sa så antar jeg og baserte nok uttalelsene mine litt på de siste tiders meningsmålinger. Uansett har jeg ikke noe problemer med å innse at medl i klanen spesielt er meget negativt farget av høyre på lokalt plan og således trolig også rikspolitisk.

Dog skal vi fortsatt være totalt politisk uavhengige og således la alle våre klansmedlemmer føle seg hjemme på tribunen el andre steder uavhengig av politisk syn, ståsted, tilhørighet mm.

Jeg ville ikke bifalt hatrop mot noen politiske partier men et, to og tre LYN hat det går fint:-)
                  BlippBlipp

Comment

Working...
                  X