Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva med en sang til Wæhler?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva med en sang til Wæhler?

Er det bare meg som syns det er litt synd at en av våre beste og mest trofaste spillere ikke har sin egen sang? Hadde jeg vært han, ville jeg blitt litt skuffa kanskje, når nye spellere kommer inn og får sanger med gang, pga stor vilje og engasjement. Når spilte Wæhler sist en kamp uten engasjement og viste vilje for laget sitt?

Syns han fortjener det!

Kunne ikke vært mer enig! Er det en spiller som fortjener egen sang så er det Wæhler.
    Var en tråd på dette for en stund sida og da foreslo jeg følgende:

Melodi: Byggmester Bob

Kjetil Wæhler
    Kan han takle?
    Kjetil Wæhler
    Ja han kan!

Da med godt trykk på Kan han takle og Ja han kan!

Om Kvæhlern evt skulle stange inn en goal kan man alltids endre med Kan han putte eller noe lignende...
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Ser flere har foreslått denne melodien til tribune-sanger, men ser ikke for meg det er en sang som kan lage bra liv på en tribune med masse folk som synger.

Mulig jeg bare har litt annen smak i tribunesanger da, det tviler jeg egentlig ikke på

Men jeg er litt for melodier som flyter litt bedre enn den.
      IKAROS

Comment

Medlodi: Kristen Viikmäe kommer fra Estland...

Kjetil Wæhler takler alle bønda
        Kjetil Wæhler speller for Enga
        takler
        bønda
        bønda
        Takler for Vål'enga

Trenger nok sikkert litt finpuss
        There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Synes spiller sanger bør være i stilen til hvordan man oppfatter spillerne.
          I tilfellet Wæhler fungerer vel fortsatt enkle men effektive "Kjetil Wæhler-klapp-klapp-klapp fortsatt best"... Ihvertfall inntil noen finner en passende Rammstein låt
          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by Fabio View Post
            Synes spiller sanger bør være i stilen til hvordan man oppfatter spillerne.
            I tilfellet Wæhler fungerer vel fortsatt enkle men effektive "Kjetil Wæhler-klapp-klapp-klapp fortsatt best"... Ihvertfall inntil noen finner en passende Rammstein låt
            Mannen fortjener mer enn "Kjetil Wæhler-klapp-klapp-klapp"... Men er helt enig i at teksten må gjenspeile mannen.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
              Kunne ikke vært mer enig! Er det en spiller som fortjener egen sang så er det Wæhler.
              Var en tråd på dette for en stund sida og da foreslo jeg følgende:

Melodi: Byggmester Bob

Kjetil Wæhler
              Kan han takle?
              Kjetil Wæhler
              Ja han kan!

Da med godt trykk på Kan han takle og Ja han kan!

Om Kvæhlern evt skulle stange inn en goal kan man alltids endre med Kan han putte eller noe lignende...
              Prøvde å synge litt nå, hørtes bra ut i mine ører

Comment

bra spøk

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                  Prøvde å synge litt nå, hørtes bra ut i mine ører
                  Takk takk
                  - Douglas Adams

Comment

Working...
                  X