Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Storflagg mot Liverpool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Storflagg mot Liverpool

det ryktes at klubben ikke vil ha flaggborgen med i kampen mot Liverpool.
    Er det ikke til slike "store" kamper med mye folk på tribunen at klanens egne storflagg blir vist frem til flest mulig.
    De som står med flaggene stiller på både serie og cupkamper men når klubben skal dra ut mest mulig penger så kuttes det bare ut.

Forkastelig mener nå jeg og dette har jeg tatt opp med krystad i Vålerenga i dag så får vi se hva han får til videre.
    snusk1

Haddde vært kult med en tifo her synes jeg, (jeg vet hva det koster og hvor mye jobb der er med det).......sier bare at det hadde vært morrsosamt

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
      det ryktes at klubben ikke vil ha flaggborgen med i kampen mot Liverpool.
      Er det ikke til slike "store" kamper med mye folk på tribunen at klanens egne storflagg blir vist frem til flest mulig.
      De som står med flaggene stiller på både serie og cupkamper men når klubben skal dra ut mest mulig penger så kuttes det bare ut.

Forkastelig mener nå jeg og dette har jeg tatt opp med krystad i Vålerenga i dag så får vi se hva han får til videre.
      Hva var begrunnelsen for å kutte dette ut?

Comment

Informasjon om Flagg til Liverpool kampen

Tenkte det hadde vært greit å stoppe diskusjonen, før fjæra blir til en Fjørtoft.

Det er fortsatt mange ideer rundt Liverpool kampen, men det er fortsatt mye som ikke er klart. Flagg og TIFO er fortsatt ikke diskutert, så ingen vits å bli opprørt over noe enda.

Det er vel egentlig meningen å glede seg mest mulig til kampen og se hva som skjer.

Setter pris på at dere tenker på oss i Flaggborgen.
        Vi tenker hovedsaklig på å gjøre dere fornøyde, når vi flagger
        Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by Fabio View Post
          Tenkte det hadde vært greit å stoppe diskusjonen, før fjæra blir til en Fjørtoft.

Det er fortsatt mange ideer rundt Liverpool kampen, men det er fortsatt mye som ikke er klart. Flagg og TIFO er fortsatt ikke diskutert, så ingen vits å bli opprørt over noe enda.

Det er vel egentlig meningen å glede seg mest mulig til kampen og se hva som skjer.

Setter pris på at dere tenker på oss i Flaggborgen.
          Vi tenker hovedsaklig på å gjøre dere fornøyde, når vi flagger
          Er ikke diskutert nei, hvis det Krystad sa til meg i dag så er det ikke noe å diskutere for der var det ikke planlagt å ha noen flagg på den kampen siden de klubben ikke ville slippe noen inn uten billett der.
          Han skal ta det opp igjen fredag 20/6 slik at man kan få beskjed om man må kjøpe billett eller ikke.
          Det er ikke noe grunn til å stoppe diskusjonen så lenge klubben kommer med slike utsagn og jeg mener det er dårlig å kutte ut dette bare for at de skal ha mest mulig penger i kassen. Dette er både voksne og barn som stiller opp gjennom hele sesongen både hjemme og bort og da hører man ikke mye om økonomi eller billetter.
          snusk1

Comment

Så da blir det hverken tifo eller flagg da?
            Da er det jo nesten ingen grunn til å komme på kampen da jo.
            Ikke kan vi slå scouserne på tifo, og ikke på banen.

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
              Så da blir det hverken tifo eller flagg da?
              Da er det jo nesten ingen grunn til å komme på kampen da jo.
              Ikke kan vi slå scouserne på tifo, og ikke på banen.
              tifo nevnte han ikke noe om men vil jo tro det gjelder det også.
              snusk1

Comment

tok det for gitt siden de også går inn gratis jeg.
                Tolka det sånn at det gjaldt alle som går gratis inn

Comment

Skal snakke mere med Krystad i morgen og da skulle jeg få ett bedre svar om hva som skjer....
                  snusk1

Comment

Flaggborgen er en del av kampen og jeg stiller dem på omtrent lik linje som med at vålerenga kjerke blir spilt. Idiotisk hvis dem ikke slepper inn på kampen mot scouserne bare fordi enga tenker penger, samme med tifo-folka.

Comment

Tifo går ikke inn gratis. Mesteparten av tifogruppa har sesongkort og alle som ikke har det blir bedt om å kjøpe billett. Jeg har allikevel bare "blippa" sesongkortet en gang i år.
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                        Tifo går ikke inn gratis. Mesteparten av tifogruppa har sesongkort og alle som ikke har det blir bedt om å kjøpe billett. Jeg har allikevel bare "blippa" sesongkortet en gang i år.
                        aha.
                        Aldri hørt noe om det jeg, men det er vel fordi dere vet at jeg har sesongkort

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Tifo går ikke inn gratis. Mesteparten av tifogruppa har sesongkort og alle som ikke har det blir bedt om å kjøpe billett.
                          Forstå det den som kan..
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Personlig jobber jeg for klubben og ikke for billetter. Synes ikke det er problematisk.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Det har aldri vært aksept for at tifogruppa skal gå gratis på kamper.
                              Dette har heller ikke vært noe ønske fra tifo-gruppa.
                              Tifo-gruppa har derimot ønsket adgang til stadion før dørene åpnes, samt frihet til å bevege seg på de delene man må ha tilgang til for å gjennomføre arrangementer.
                              Derfor har det vært utdelt x antall adgangskort fra klubben.
                              Disse blir delt ut til aktuelle kamper under forutsetning at man har skaffet seg sesongkort eller billett.

Hva som har vært praksis for flaggborgen gjennom årene, vet jeg ikke.

Løping med flagg over banen har vært klubbens arrangement med hjelp fra frivillige i Klanen.
                              Jeg er overbevist om at man ikke vil nekte noen å løpe over banen med flagg.

Jeg er helt sikker på at klubben heller ikke vil legge seg bort i hva vi gjør på egne tribuner, gitt at vi holder oss til de reglene som gjelder.

Generelt anbefaler jeg folk å ta kontakt med de ansvarlige for de ulike gruppene i Klanen, eventuelt noen i styret, fremfor å lage tråder om noe man mener å ha hørt eller forstått.
                              Dette for å unngå unødvendige diskusjoner og mas på feil grunnlag.

Comment

Working...
                              X