Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Que sera sera i lengre versjon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Que sera sera i lengre versjon

http://www.youtube.com/watch?v=R6WDdZ6xaPg

Når jeg var kun en liiten gutt, spørte jeg min mooor hva vil jeg bli?
    Vil jeg bli fugla vil jeg bli brann, å da sa hu klart ifra
    Que sera sera vi dreper for vålerenga!
    vi dreper for vålerenga, que sera sera!

Bra forslag til tekst, men spørs om den første delen ville fungert på tribunen. Men kunne jo bare prøvd da.
    IKAROS

Comment

Så dere har finni ut at dere skal endre/legge til tekst på en tribunesang som har vært der i mange år? Kanskje konsentrere seg om å sørge for at den nåværende faktisk blir spredt på tribuna når den startes, f.eks?

Istedenfor gjentatte forsøk på å finne opp kruttet for 599ende gang.

Nimo
      Klanen - har et dårlig rykte som skal ivaretas:

Ikke oppfør deg som en dust!

Comment

Originally posted by Picco View Post
        Så dere har finni ut at dere skal endre/legge til tekst på en tribunesang som har vært der i mange år? Kanskje konsentrere seg om å sørge for at den nåværende faktisk blir spredt på tribuna når den startes, f.eks?

Nimo
        Hehe, genial uttalelse, ettersom det for kort tid siden ble gjort ett forsøk på å legge til nananana på en allerede eksisterende sang. Blir vel ikkeno forskjell på en by ett lag ett vålenga sangen, og denne her? (var vel dere i sanggruppa som startet dette i f/g?)

Selvom ja, jeg er enig at det er viktigere å få spre sangen godt og få den til å fungere bra før man gjør noe sånt, men i prinsippet blir det jo det samme. Enten kan man endre litt på allerede eksisterende sanger og man er åpne for slike forslag, eller så lar vi det helt være.
        IKAROS

Comment

Originally posted by Picco View Post

Nimo
          Beklager for at jeg prøver å være kreativ. Har aldri sagt at jeg skal endre sanger. Jeg prøver bare å komme med forslag. Har lyst til at klanen skaffer seg flere sanger. Hadde folk angstrengt seg tror jeg nok de fleste hadde kunnet den. Når cola nedre kan den så lurer jeg på hvordan i helvette folk i øvre ikke kan den? Andre ville kanskje sagt til deg at, det er faen meg ikke noe morro å komme med forslag når du blir motatt med sånne utalelser. Men sånne som deg driter jeg faktisk i!

Comment

Forresten så ville jeg ha en lengre versjon pga at den dør så fort ut.

Comment

Originally posted by Den12Mann View Post
              Forresten så ville jeg ha en lengre versjon pga at den dør så fort ut.

De lengre versjonene av denne sangen i England synges kun på puber. På stadion funker kun refrenget.

Comment

Originally posted by Den12Mann View Post
                Men sånne som deg driter jeg faktisk i!
                Hehe, kan være en ide å ikke drite helt i hva folk sier, hvertfall ikke når Nimo er en av de som sammen med resten av sanggruppa faktisk kan få sangene ut på tribunen. Samarbeid og dialog er vel tingen... hehe

Men mener fortsatt det jeg sa, at enten kan man endre og legge til tekst på allerede eksisterende sanger, og da må man være åpen for alle slike forslag - gode som dårlige. Eller så dropper vi det helt.
                IKAROS

Comment

Working...
                X