Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd - stabbek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd - stabbek

Siden ikke Supermann for en gangs skyld, la ut denne tråden så gjør jeg det.
    Fyr løs! Grei stemning fra der jeg sto i f/g

Originally posted by Den12Mann View Post
    Siden ikke Supermann for en gangs skyld, la ut denne tråden så gjør jeg det.
    Fyr løs! Grei stemning fra der jeg sto i f/g
    Tatt i betraktning at vi vant mot serielederen, og at vi faktisk spilte ganske bra innimellom, så synes jeg stemningen var skuffende. 2. omgang var det mye stille, også midt i fruktsvingen hvor jeg sto.

Klanen var ikke på det nivået vi burde være i en slik kamp. Det har kanskje noe med motstanderen å gjøre, jeg mener...Stabæk, serielder, ok, men ærlig talt, who cares? Blir litt mer sving over sakene når skarrepakket eller bartebønda er på besøk....

Comment

Selv syns jeg det var greit trøkk iforhold til hvor få det var igår, når vi først sang.

Men at det er så mange stille perioder når vi leder over serielederen på hjemmebane og det er igjen 20, 15, 10 min av kampen syns jeg er for dårlig. DA skal det hvertfall væ're god stemning kontinuerlig på tribunen!

Man blir kanskje nervøse for baklengs og følger mer med på kampen osv, men jeg syns vi burde ta seieren litt på forskudd i sånne situasjoner, sånn tilfelle det går bra! Da blir det bedre når dommern blåser av også
      IKAROS

Comment

Merka at nervene var tilstede på tribunen, bra det ikke påvirka spillerene. Men tok virkelig av når dommern blåste av da!

Comment

Igjen syns jeg også I Oslo By blir utrolig tam, når det ikke er klapping eller noe. Ja jeg vet, det er vanskelig å få til tempo osv, men sangen var bedre med klapping. Kanskje bruke denne som en litt mer "borte-tribune" sang, hvor det faktisk går ann å ha med klapping? For sånn den ble brukt igår, så virker den så utrolig tam, og ikke i nærheten av hva den KAN være.
          IKAROS

Comment

ja det blir ikke noe trykk uten klappingen syns jeg, men så var det noen ytterst i svingen som klappa alt for fort og det hjalp ikke så mye det heller...
            Men var vel ikke topp stemning, men sånn er det når ikke alle synger når vi er så få (innimellom greit).

Comment

Originally posted by superman View Post
              Igjen syns jeg også I Oslo By blir utrolig tam, når det ikke er klapping eller noe. Ja jeg vet, det er vanskelig å få til tempo osv, men sangen var bedre med klapping. Kanskje bruke denne som en litt mer "borte-tribune" sang, hvor det faktisk går ann å ha med klapping? For sånn den ble brukt igår, så virker den så utrolig tam, og ikke i nærheten av hva den KAN være.
              Er så enig så enig! Det blir aldri noe trøkk av den sangen
              Hvem har fått det for seg at det ikke skal klappes til denne sangen? Blir jo så tamt at det ikke er moro å høre på eller synge med en gang. Treigt og kjedelig, faktisk! Dette bør da kunne være en skikkelig gladsang som får hele publikum til å klappe og hoppe!

Sånn vil vi ha det - SKIKKELIG STEMNING:
              http://www.youtube.com/watch?v=hWiIX7FOQP0

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                Er så enig så enig! Det blir aldri noe trøkk av den sangen
                Hvem har fått det for seg at det ikke skal klappes til denne sangen? Blir jo så tamt at det ikke er moro å høre på eller synge med en gang. Treigt og kjedelig, faktisk! Dette bør da kunne være en skikkelig gladsang som får hele publikum til å klappe og hoppe!

Sånn vil vi ha det - SKIKKELIG STEMNING:
                http://www.youtube.com/watch?v=hWiIX7FOQP0
                Det var vel ganske enstemmig at vi skulle kjøre denne sangen uten klapping, pga folk ikke klarer å holde samme tempo uttover på tribunen. Ble jo diskutert lenge, og endte med at vi skulle prøve uten. Nå har vi prøvd, og jeg syns hvertfall selv det gjør sangen mye dårligere. Dette er en god stemningssang som kan kjøres lenge, men folk henger seg ikke på og tar i det lille ekstra når det ikke er no skikkelig trøkk sånn som i shalala osv..

Får heller få alle på tribunen til å trekke inn mot midten og fylle opp skikkelig, så slipper vi at sangen må spre seg så mye uttover
                IKAROS

Comment

I oslo by sangen kan være jævlig fet, men når den blir så treig som den var om søndagen blir den bare kjedelig å synge, syns jeg ihvertfall. Er jævlig glad i å synge, klappe, trampe, hoppe osv, men den er ikke noe engasjerende eller noe sånn som den var på søndag. På youtubevideoen var den veldig fet derimot! Slik den skal væra, trøkk, stemning og fart!

Comment

Foreslår rett og slett at vi legger bort "I Oslo by" inntil videre. Når det ikke er enighet om klapping eller ei så blir det aldri noe skikkelig trøkk med den sangen.

Comment

Drar igang med noen hissige setetråkkere så blirre bra!

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                        Drar igang med noen hissige setetråkkere så blirre bra!
                        I'm in!!
                        IKAROS

Comment

Jeg mener at den tribunen som synger den, skal synge den alene. Helt umulig og synge den samtidig mellom bend-it og VB. Står på VB og VB synger den ca 5 sekunder fortere enn bend-it.
                          Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Originally posted by shangri_la View Post
                            Jeg mener at den tribunen som synger den, skal synge den alene. Helt umulig og synge den samtidig mellom bend-it og VB. Står på VB og VB synger den ca 5 sekunder fortere enn bend-it.
                            Det har da heller ikke vært tema nå? Det ble så vidt foreslått for lenge siden, uten at noen så noe fornuftig i det. Men det man kan spørre seg om, er om det er verdt å bruke sangen uten klapping når det ikke blir noe stemning ut av den, eller om vi skal sette igang med seter for å få litt fart på det
                            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Det har da heller ikke vært tema nå? Det ble så vidt foreslått for lenge siden, uten at noen så noe fornuftig i det. Men det man kan spørre seg om, er om det er verdt å bruke sangen uten klapping når det ikke blir noe stemning ut av den, eller om vi skal sette igang med seter for å få litt fart på det
                              Kan jo også spørre oss, kan det bli noe værre enn det var på søndag?

Comment

Working...
                              X