Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Banner mot Stabek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Banner mot Stabek

Hva sto det på denne?

"Ny stadion - hvor mange liv?" så vidt jeg fikk med meg. Telenor-logoen plassert elegant til venstre.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      "Ny stadion - hvor mange liv?" så vidt jeg fikk med meg. Telenor-logoen plassert elegant til venstre.
      hehe... bra!

Comment

Bortsett fra den åpenbare skriveleifen...

Det heter strengt att "Nytt stadion"
        [url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Originally posted by viffvoff View Post
          Bortsett fra den åpenbare skriveleifen...

Det heter strengt att "Nytt stadion"
          Godt poeng. Bortsett fra den åpenbare skriveleifen: Det heter strengt tatt "Det heter strengt tatt"

Sorry, kunne ikke dy meg!

Comment

Det stod "nytt stadion".

Comment

Egen sponsor

Flott banner altså, jeg lo godt jeg, men...er det ikke kanskje litt betenkelig å slenge dritt om telenor som tross alt også er VIF's sponsor? Eller...?
              Last edited by Snedig; 10.07.2008, 18:38. Reason: skrivefeil

Comment

Originally posted by Snedig View Post
                Flott banner altså, jeg lo godt jeg, men...er det ikke kanskje litt betenkelig å slenge dritt om telenor som tross alt også er VIF's sponsor? Eller...?
                Nei jeg syns vel egentlig ikke det.
                Er vel ikke første gangen klanen eventuelt har kommet med dritt om en sponsor.
                Var vel en del bråk rundt Tom's når de sponsa Vålerenga,Lsk, Furuset og sikkert enda fler

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                  Nei jeg syns vel egentlig ikke det.
                  Er vel ikke første gangen klanen eventuelt har kommet med dritt om en sponsor.
                  Var vel en del bråk rundt Tom's når de sponsa Vålerenga,Lsk, Furuset og sikkert enda fler
                  Jeg synes det er viktig at Klanen som samling av individer og som organisasjon har et kritisk forhold til Vålerengas sponsorer og ikke bare nikker og takker ja til alt.
                  Det sies at penger ikke lukter, men Vålerengas omdømme er viktigere enn noen kroner fra et tvilsomt selskap.
                  Husker dere Eurosmart, eller €urosmart som sto på våre drakter for noen få år siden? Det tok kaka med en avtale med et pyramidespill.
                  mvh

Ogni M

Comment

Ingen tråder holder oss...

Uansett er det Stabæk som har inngått avtale om at stadionet dems skal hete Telenor Arena, en kontrakt som ble signert så og si paralelt med at det ene skjellettet etter det andre bokstavlig talt kom for dagen i Bangladesh og Pakistan...
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

klanen har jo bua ut egne sponsorer også...
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Vi hadde eit banner om Telenor etter at RBK fekk dei flotte rosa Telenor-logoane på drakta. Vi spelte mot dei på himmelspretten, trur eg det var, og så stod det "Du skal ikke drive Telehor" på banneret.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                          Jeg synes det er viktig at Klanen som samling av individer og som organisasjon har et kritisk forhold til Vålerengas sponsorer og ikke bare nikker og takker ja til alt.
                          Det sies at penger ikke lukter, men Vålerengas omdømme er viktigere enn noen kroner fra et tvilsomt selskap.
                          Amen.
                          Helt greit at vi slenger litt til dem som fortjener det. Ytringsfriheten gjelder da på fotballkamper også.

På den annen side, er det noe som helst stort selskap - Frontline inkludert - som har raka inn bra med penger og som IKKE har en del møkk på fingra (og evt. lik i skapet)? Methinks no.

Mht. buing - husker at vi bua mot Bergensølet/Bergens-SØLET og Vålerenga-sponsor Hansa, men de var jo bare feil. (Vi er vel kvitt dem og har noe bedre nå??) Har vi bua mot flere?

Comment

For å være skikkelig nøye på det så er det jo djuice som er sponsoren vår, ikke Telenor. Djuice er skilt ut som eget selskap. Å disse eieren til en av sponsorene er noe helt annet

Bra banner!
                            Last edited by Loffen; 11.07.2008, 08:20. Reason: en liten spesifisering

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                              For å være skikkelig nøye på det så er det jo djuice som er sponsoren vår, ikke Telenor. Djuice er skilt ut som eget selskap. Å disse eieren til en av sponsorene er noe helt annet

Bra banner!
                              For å være villnøye på det så ekke djuice vår sponsor, men Telenor. Dessutan så ekke Djuice eget selskap.(ikke teama).

Exhibit: http://www.vif-fotball.no/article605067.ece

Comment

Working...
                              X