Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

We shall not be moved

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• We shall not be moved

Nok en herlig melodi. Når Everton-fansen sang denne for full pupp på brann stadion fikk jeg frysninger langt nedi storetåa.
    Flere enn meg som liker denne? evt har noen tanker rundt tekst til melodien?

Skjønner ikke hvordan du kan få frysninger noe som helst sted av den melodien der

Så på en del klipp på youtube nå, og det virker som en usammenhengende dårlig melodi for min del. Ser ikke helt hvordan dette kan lage noe utrolig trøkk som gir folk frysninger, annet enn pga kulda...
    IKAROS

Comment

Javel, da kan jeg bekrefte at denne sangen funker jævla bra. Har vært på flere kamper både i skottland og noen i england der Celtic og man u fansen lagde kjempeliv med den sangen. Men det skal sies at vi burde vel kanskje ha norske tekster på sangene våre.

Birger
      Birger

Comment

Norsk tekst er selvfølgelig et must.. Låta runger som faen den når folk først setter igang. "Superman", har en mistanke om at du var i det berusete hjørnet når du svarte på denne posten, men du kan umulig mene at denne er så dårlig? Engelsk fotball mann..Burde ikke være fremmed for noen det.

Comment

Nå er celtic og The Red Devils ganske mange fler enn oss.. Tror det er lett å la seg lure av andre store gjenger rundt om i verden.

Men jeg veit ikke..? Kommer det en BRA tekst kan man jo prøve..
          KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
            Kommer det en BRA tekst kan man jo prøve..
            Er akkurat det jeg mener, men har vrient for å komme på noe selv så lufter bare idèen..3000 som synger for full pupp kan lage bra trøkk om det er "bæbæ lille lam". Er heller kvaliteten på sangen som er utfordringa.

Comment

Klart man kan prøve, men selv er jeg ikke så fan av den melodien. Smak og behag så klart, og jeg syns ikke noe om den men sett igang.

(Men så har jo jeg litt sær smak når det gjelder hvordan melodier vi burde bruke da )
              IKAROS

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
                Nå er celtic og The Red Devils ganske mange fler enn oss..
                Du har et poeng der... hehe, men hvis hele klanen synger en sang med den melodien kan det alikevel bli bra. tror jeg
                Birger

Comment

Hehe Poenget var jo da at HELE Klanen synger ikke like høyt som alle i The Stretford End nettopp på grunn av at The Red Devils er mange fler..
                  Og for å presisere litt så er faktisk sånn at héle Klanen synger ikke Desverre Men de som synger da, kan godt hende vi hadde greid å lage ett fett trykk på melodien..

PS. Har enda ikke tatt intiniativ til å høre melodien. Bare skriver sånn objektivt
                  KOM IGJEN ENGA

Comment

vi er enga,vi er vålenga,vi er enga,supervålenga,vi er fra oslo norges hovedstad,vi er vålenga.men den er for dårlig,kanskje andre har gode forslag,mitt forslag har for mange gjentagelser

Comment

Bra at noen kommer med forslag ihvertfall. Til de av dere som ikke har hørt den:

http://youtube.com/watch?v=5U0_K8GkeTk&feature=related

Comment

Working...
                      X