Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stolen Banners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stolen Banners

Her er linken til Ultras Napoli

De stjeler bannere, og henger dem opp ned på kamper når de spiller mot laget de stjal bannerne fra. Er dette en vanlig "skikk" rundt om i europa, eller noe spesielt for dette laget? Jeg har hvertfall aldri lagt merke til det....
    IKAROS

Moro at du vil skriva nynorsk, men det heiter i så fall "Stolne banner".

Elles er dette ingen uvanleg ting å gjera rundt om i verda. Det har tilogmed skjedd nokre gonger her i Noreg.

Comment

Blogg om steling av banner (fransk, frå heile Europa:
      http://bache-voler.skyrock.com/

Voler - stela, bache - banner

Comment

Originally posted by Magnus View Post
        Moro at du vil skriva nynorsk, men det heiter i så fall "Stolne banner".

Elles er dette ingen uvanleg ting å gjera rundt om i verda. Det har tilogmed skjedd nokre gonger her i Noreg.
        Hehe Stolen - som at engelsk

Er det noe vi har gjort noen gang? Hva hadde folk syntes om man hadde dukket opp i bend-it med stålne bannere fra ett lag vi evt spiller mot da?
        IKAROS

Comment

Er ikke så lenge siden et lsk flagg ble observert på vestbredden i en kamp mot samme lag. Husker jeg så et bilde av det. Noen som har?
          Vi er St.Hallvards menn

Comment

Henger jo masse LSK logoer osv på tribunen dems hele uka, så det hadde jo ikke vært noe problem å henta ned noen av dem.
            Hadde vi gjort det før deres siste hjemmekamp mot oss så hadde de merka det, og hadde vært litt morro om de så dem hang opp ned i bend-it søndagen etter
            IKAROS

Comment

Hadde vært jævlig fett om vi fikk tatt UFC sitt før hjemmekampen mot fugla!

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                Hadde vært jævlig fett om vi fikk tatt UFC sitt før hjemmekampen mot fugla!
                Hehe, mhm. Men det er jo som all annen tifo, det skjer jo ikke nå som ideen ligger ute blandt det offentlige. Men det går jo ann å ramme noen andre med dette

Dersom man skulle være så heldig å tilfeldigvis finne noe sånt, hvor skal man levere det? For tror ikke det tar seg så utrolig bra ut å komme med en svær banner med "Forza Fugla" eller "Byen e Bæææægen" på opp i bend-it uten at noen vet hva som foregår
                IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                  Dersom man skulle være så heldig å tilfeldigvis finne noe sånt, hvor skal man levere det? For tror ikke det tar seg så utrolig bra ut å komme med en svær banner med "Forza Fugla" eller "Byen e Bæææægen" på opp i bend-it uten at noen vet hva som foregår
                  Man finner ikke noe sånt, det må stjeles. Hele poenget er å ta det aktuelle matchbanneret fra motstanderlaget like før kampstart og _så_ henge det opp, opp-ned.

Å komme med et fire måneder gammalt banner med feks. "Forza Pip-pip" man har finni i ei søppeldynge er lissom ikke det samma som ha et rykende ferskt et.

-jørn-
                  (*´ェ`*)

Comment

"Helsingborg Hardcore" sitt banner ble vel knabba frekt og freidig i Royal League-kampen på Bislett i fjor.

Comment

Hvordan er det å ta med egne bannere opp i bend-it?

Comment

Originally posted by loco View Post
                        Man finner ikke noe sånt, det må stjeles. Hele poenget er å ta det aktuelle matchbanneret fra motstanderlaget like før kampstart og _så_ henge det opp, opp-ned.

Å komme med et fire måneder gammalt banner med feks. "Forza Pip-pip" man har finni i ei søppeldynge er lissom ikke det samma som ha et rykende ferskt et.

-jørn-
                        Haha, jeg mener så klart å stjele det, men tenkte å skrive det på en litt pen måte

Men tenkte det kunne være en ide å ta det dagen før deres siste hjemmekamp før de møter oss så de faktisk merker at det er borte.

Uansett, det viktigste spørsmålet er vel om det blir godt tatt imot slike handlinger på tribunen vår? At folk faktisk er med på det, ikke mener at "sånt holder vi oss for gode for"...
                        IKAROS

Comment

Originally posted by Brigade Øst View Post
                          Er ikke så lenge siden et lsk flagg ble observert på vestbredden i en kamp mot samme lag. Husker jeg så et bilde av det. Noen som har?
                          Var vel 16. mai for 5 sesonger siden, så begynner å bli en stund siden.

http://photos-h.ak.facebook.com/phot...79159_4899.jpg
                          Jeg vil helst være pakk.

Comment

så lenge vi ikke tar morgan-banneret, er det en kul greie

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Haha, jeg mener så klart å stjele det, men tenkte å skrive det på en litt pen måte

Men tenkte det kunne være en ide å ta det dagen før deres siste hjemmekamp før de møter oss så de faktisk merker at det er borte.

Uansett, det viktigste spørsmålet er vel om det blir godt tatt imot slike handlinger på tribunen vår? At folk faktisk er med på det, ikke mener at "sånt holder vi oss for gode for"...
                              Jeg er i mot. Blir bare en måte å leke cowboy og indianer for voksne på som jeg føler jeg sluttet med da jeg fylte 12 år. Finn heller på noe mer raffinert ala norsk bonde og småbrukarlag- banneret. Dette er også en kime til unødvendig vold og konflikter. Spar meg for folk som skal "forsvare flagget"!
                              Seriemester 2005

Comment

Working...
                              X