Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stolen Banners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg syns vi heller skal konsentrere oss om lage bra tifoer sjæl I tillegg vil jeg ikke ha noe gult eller annent lag sitt farge på Klanen trbune..
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
      Jeg syns vi heller skal konsentrere oss om lage bra tifoer sjæl I tillegg vil jeg ikke ha noe gult eller annent lag sitt farge på Klanen trbune..
      Greit at ihvertfall jeg ikke har noe med tifo å gjøra da..

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
        Greit at ihvertfall jeg ikke har noe med tifo å gjøra da..
        Hahaha ja det er bra

Vi bør nok heller konsentrere oss på å ikke kopiere noe vi, syns det er å synke lavt. Men å kanskje bruke noen andre sitt som ide funker. Men ikke tilhenger av kopiering hverken tifo eller sang messig.

Du må ta skjerfet litt høyere! Kjenner deg igjen

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
          Hahaha ja det er bra

Vi bør nok heller konsentrere oss på å ikke kopiere noe vi, syns det er å synke lavt. Men å kanskje bruke noen andre sitt som ide funker. Men ikke tilhenger av kopiering hverken tifo eller sang messig.

Du må ta skjerfet litt høyere! Kjenner deg igjen
          Kan ha noe med at vi står med hverandre på hockey og fotball..?

Dem henger opp banneret, vi bruker det som en OH, ikke kopiert idén

Comment

har sett en del ultras grupper som stjæler motstander fænsa's skjerf, henger de opp på sitt territorium, så brenner de dem.. herlig syn

hadde tatt seg ut for div folk på ullevål, hvis vi hadde hatt en snor, med masse kanari skjerf eller lommetørklene til lyn som vi tok fyr på i pausa....
            Lillebror
            Året rundt med Vål'enga
            OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
              har sett en del ultras grupper som stjæler motstander fænsa's skjerf, henger de opp på sitt territorium, så brenner de dem.. herlig syn

hadde tatt seg ut for div folk på ullevål, hvis vi hadde hatt en snor, med masse kanari skjerf eller lommetørklene til lyn som vi tok fyr på i pausa....
              Øyyy!! Hold deg unna konseptet mitt a

Comment

Working...
              X