Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang til Luton

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Actually, Rune Lange's song will be fine, actually.

Sincerely yours, actually, Luton "Actually" Shelton

Comment

Originally posted by superman View Post
      Jeg håper du er litt mer ute på en snurr enn jeg er nå. Den sangen er så latterlig som det går ann. Det har tilåmed blitt diskutert flere ganger hvor idiotisk det har vært å bruke den sangen. 2Unlimited... seriøst... er DET det beste vi klarer? Så latterlig....

La Luton Shelton få sangen til Lange, så ferdig med det. Den fenger braa..!!
      Hehe.. så du mener en italiensk electronicaduo fra åttitallet er mer stuerent enn 2Unlimited? http://www.youtube.com/watch?v=qCVQpcY1au4

Men er enig i at Rune Lange-sangen passer bedre

Comment

På en annen side, Rune Lange er da fortsatt i klubben er han ikke? Hva om Tromsø ikke velger å bruke opsjonen sin, eller om Vålerenga mister så mange spisser at vi trenger flere som backup. Jeg synes Rune Lange sangen ikke var så fengende på Luton Shelton. Jeg tror det har noe med tonefallet å gjøre. Luton Luton Shelton går alt for fort for enkelte trege supportere, Rune Lange er mye enklere.

Om man dømmer fra B/G kampen føler jeg at Luton Shelton sangen ikke fungerte så godt, ikke mange hang seg på og det ble ikke mye lyd ut av det. For all del, Rune Lange sangen er en veldig bra sang og hvis vi greier å få det til ordentlig skal jeg ikke klage.

Comment

Når vi kan ta melodien til Bojan (som spiller mye) og bruke på Moa, så kan vi vel ta sangen til en spiss som mest sannsynlig forsvinner, som aldri spiller, og som for tiden spiller for ett helt annet lag?
          IKAROS

Comment

Originally posted by erik1985 View Post
            Actually, Rune Lange's song will be fine, actually.

Sincerely yours, actually, Luton "Actually" Shelton
            Jammen godt å se at Vålerenga-supportere fortsatt har humoren inne, og særlig på en kveld som dette. /

Originally posted by maefteda View Post
            Jeg tror det har noe med tonefallet å gjøre. Luton Luton Shelton går alt for fort for enkelte trege supportere, Rune Lange er mye enklere.
            Eneste logiske forklaringa jeg kan komme opp med, er at der hvor både Rune og Lange slutter på vokaler (nærmere bestemt e), slutter både Luton og Shelton på... ehh... n.

Comment

Working...
            X