Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Fredrikstad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vålerenga-Fredrikstad

Tar meg den frihet til å starte en stemningstråd. Vi møter serielderen, og de har som vane å komme med en god del folk. tippe mellom 2-3000? Det er meldt fint vær fra kl.1800 idag, så tror og håper på mye folk.

Så idag er det bare å kline til... fullt trøkk en halvtime før match. Men det jeg savnet mot Tromsø var å starte sanger som med trøkk i starten av 1 og 2 omgang, som "hev din røst", "superenga". Da tror jeg flere blir mer gira med en gang... og holder det mer gående utover i omgangen. Ellers er det lenge siden jeg har gledet meg så mye til en kamp, hagen og Luton

Øl og vold i 12-13 minutter gjorde nytta si det!

Men stort sett god stemning idag, men idag som sist, det er en død-periode i andre omgang... Skjerpings på det der!

Men i oslo by fungerte jo bra idag igjen da MED klapping og seter og alt som er. Keep it up!

Nå skal jeg ut å feir..ehh... ja... God helg
    IKAROS

Comment

Kveldens höjdare var Miniklanen; Trommer er for bønder!

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Ganske bra stemning i dag. Øl og vold hjalp gutta til 1-1. At setene blir trampa på må folk slutte å klage over, det hjelper oss å holde takta. Miniklanen var rå i dag

Comment

Virka som at det var mange turister idag, men stemninga funka den

Comment

"Prøv å syng en, prøv å syng en, prøv å syng en annen sang?"

Øl og vold og skamslåtte bønder passer ikke når bønda pisser på oss. Sanger bør til en hvis grad tilpasses spillet på banen. Savnet "Dø for Enga".
            Min mening.
            Seriemester 2005

Comment

bedre og synge øl og vold lenge enn og holde kjeft mener jeg,hadde vi ikke tatt øl og vold der hadde fruktsvingen vært ganske stille.

Comment

Øl og voldt var jo bra idag. At vi holder den gående så lenge syns jeg er bra. Vi har motgang på banen, men kjører fortsatt på på tribunen. Dør aldri helt ut selvom det skjer ting på banen. Alltid noen som fortsatte med sangen og den lagde bra stemning rimelig konstant. Samme hva vi synger når det lager såpass bra stemning. Om vi hadde syngi dø for enga eller hva som helst, så hadde det hatt liten betydning. Gutta gjorde grei nok innsats med tanke på at FFK lå med 11 mann på egen banehalvdel siste 30 og venta på kontringer. Da syns jeg sanger som øl og vold er ok. Den holt trøkk lenge.. Ser ikke for meg dø for enga hadde holdt ut i nærheten av like lenge. Bare se hvor bra trøkk det ble av "vi gjør alt for vårt kjære vålenga..." halve tribunen synger noen få runder....
                Det viktigste er ikke hva vi synger, men at det er ikke er stille!
                IKAROS

Comment

blir ivhertfall bedre stemining etter vi får en i ræva og det er jo bra for i første var det litt dau stemning,folk var liksom ikke helt med, og endel folk som mimer.

Comment

Kongeblå funka jævlig bra mot tromsø. Synd at den ikke blir brukt mer. En av de bedre etter min mening.

Comment

Kjempe på syns jeg er dårlig.
                      I Oslo by.. Den blir ikke no bra når vi ikke klapper. Supermann sier vi klappa til den idag. Vel, på nedre hørte man lite klapping. Alle starta å klappe, men så kommer disse antiklapperne (som tydeligvis er de som ''bestemmer'') og synger mye saktere enn klappinga og da slutter folk og klappe. Det blir dårligere trykk og sangen når ikke sitt potensiale.

Øl og vold -Skamslåtte bønder var bra igår. Holdt lenge, og de pusha gutta på banen.
                      Syns det var ganske bra trøkk igår, iforhold til tilskuertallet var det veldig bra. Kjerka var også ganske bra igår
                      KOM IGJEN ENGA

Comment

tilskuerantallet har ikke mye og si,vi som synger er der uansett, medgangsupprterne synger ikke,de drikker kaffe og snakker om sine liv

Comment

Serbisk flagg

Dette er vel den mest passende tråden å skrive dette i da det omhandler tribunelivet.

Så en kar som stod med det Serbiske flagget på bredden idag og sang på Bojan. Dette gjorde han helt til det kom en vakt og tok det fra han, så i alle fall slik ut fra der jeg stod. Hvorfor ble dette tatt vekk fra han? Jeg ser ingen grunn til å spekulere i grunner, så spør pent først.

Comment

Originally posted by Oslo 3 View Post
                            Dette er vel den mest passende tråden å skrive dette i da det omhandler tribunelivet.

Så en kar som stod med det Serbiske flagget på bredden idag og sang på Bojan. Dette gjorde han helt til det kom en vakt og tok det fra han, så i alle fall slik ut fra der jeg stod. Hvorfor ble dette tatt vekk fra han? Jeg ser ingen grunn til å spekulere i grunner, så spør pent først.
                            Det har vel vært diskutert før om politikk/tribunekultur henger helt sammen, og at det serbiske flagget ikke er det gunstigste å dra inn på tribunen. Uten at jeg har veldig greie på det...
                            IKAROS

Comment

Litt det jeg sitter med følelsen av også. Men da må det uansett være gjennomført da, ingen Amerikanske eller Danske flagg heller. Om en skal se på all elendigheten disse landene har gjort. (selv om vi har både en amerikaner og en danske)

Comment

Working...
                              X