Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Fredrikstad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by superman View Post
    Det har vel vært diskutert før om politikk/tribunekultur henger helt sammen, og at det serbiske flagget ikke er det gunstigste å dra inn på tribunen. Uten at jeg har veldig greie på det...
    Blir vel strengt talt ikke politikk i det før noen bestemmer seg for å gjøre politikk av det...
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Blir vel strengt talt ikke politikk i det før noen bestemmer seg for å gjøre politikk av det...
      Nemlig. Å vifte med et statsflagget tilhørende landet en av våre spillere er fra kan da neppe medføre noen store bruduljer - all den tid Norge som stat ikke er i konflikt med vedkommende stat.

- Nes
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
        Virka som at det var mange turister idag, men stemninga funka den
        en del turister på midtere feldt av bredden i dag. Kakle høner som pratet om alt annet enn fotball, og som i tillegg klarte å klage på at en holdt skjerfet sitt oppe under "mitt vålerenga" da hun ikke så banen. Hvor ble det av vaktene som sjekker at folk går inn på riktig felt???
        Lars

- Il Bimbo d`oro

Comment

Originally posted by totti View Post
          en del turister på midtere feldt av bredden i dag. Kakle høner som pratet om alt annet enn fotball, og som i tillegg klarte å klage på at en holdt skjerfet sitt oppe under "mitt vålerenga" da hun ikke så banen. Hvor ble det av vaktene som sjekker at folk går inn på riktig felt???
          På felt H i cola var det 3 stk foran meg som knapt bidro på en sang. Jeg spurte hvorfor disse tre sto på et sangfelt, når de ikke sang. Da gikk det stivt rundt for han, fordi han mente at kun FG var sangfelt, ikke noe annet. det hadde denne personen lest. jaja, de personene har ingen ting å gjøre på et sangfelt. Utrolig dårlig på felt H igår. Kanskje det høres bra ut på FG. Siden fler synger der, men tror ikke det blei et enormt trøkk fra bend it. Det fikk jeg også bekreftet fra noen som satt på Postbanken øvre. Uansett støtter jeg forslaget mot å trekke mer sammen. Man føler til tider at uansett hvor høyt man synger og bidrar på felt H, er det til ingen nytte!

Neste år må vi få en ny tribuneløsning!!

Comment

Lol

Originally posted by Reflektor View Post
            "Prøv å syng en, prøv å syng en, prøv å syng en annen sang?"

Øl og vold og skamslåtte bønder passer ikke når bønda pisser på oss. Sanger bør til en hvis grad tilpasses spillet på banen. Savnet "Dø for Enga".
            Min mening.
            Lol, jeg var en av di som Tok i øl og vold, og ikke si at vi skal synge en ny sang fordi hadde vi ikke synget den hadde det blitt helt stille{[Hysj]}

Comment

noen er livredde og synge en sang mer enn max 30 sekunder,da er det bedre og holde kjeft er holdninga. Grunnen til at vi sang"prøv og syng en annen sang"var at bøfla på den tida bare sang en sang,vi synger tross alt mange og varierte sanger iløpet av en kamp.Nå har vi faktisk en syngekultur i gaza,det er bra den må bare forsterkes og får vi over de fra vestbredden som faktisk synger og ikke sutregjengen blir det bra

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                Lol, jeg var en av di som Tok i øl og vold, og ikke si at vi skal synge en ny sang fordi hadde vi ikke synget den hadde det blitt helt stille{[Hysj]}
                Ingen stor sak dette, synes bare sangen var malplassert på det tidspunktet vi sang den. Enig i at det viktigste er å holde stemningen oppe.

Ellers er jeg også enig i at en sanghyllest til Lars Bohinen bare blir flaut. Vi skal huske på at Gashi var en av våre største yndlinger da han spilte for oss. Derfor skuffelsen var så stor da han gikk til en hatklubb. Dersom Lars Bohinen har så stor ære for dette klubbskiftet som ryktene sier, synes jeg ikke dette sangpåfunnet var spesiellt gjennomtenkt. Årets lavmål spør du meg. Lars Bohinen klarte å få en av våre favorittspillere til å gå i svart og forlange seg bort av grunner jeg ikke har problemer med å forstå. Skal han hylles for dette?
                Seriemester 2005

Comment

Lars Bohinen ble vel hyllet for at han fikk bort en judas..?

Comment

Faen meg irriterende å stå på f/g å synge når den skal være vår beste tribune. Er jo så mange bønder der! Kom fra brasil med sjikkelig motivasjon etter jeg hadde sett mange kamper der. Men når jeg kommer hit med det dårlige trøkke rundt meg er det frustrerende. Nordmenn er faen meg late på tribuner rundt landet. Vi suger forhold til mange andre land!

Comment

Lars Bohinen ble vel hyllet for at han fikk bort en judas..?
                      Logisk brist. Gashi var da ikke en judas før han forlot oss.
                      mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Den12Mann View Post
                        Faen meg irriterende å stå på f/g å synge når den skal være vår beste tribune. Er jo så mange bønder der! Kom fra brasil med sjikkelig motivasjon etter jeg hadde sett mange kamper der. Men når jeg kommer hit med det dårlige trøkke rundt meg er det frustrerende. Nordmenn er faen meg late på tribuner rundt landet. Vi suger forhold til mange andre land!
                        Prøv å spre mentaliteten litt rundt deg, så er vi på riktig vei
                        IKAROS

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                          Logisk brist. Gashi var da ikke en judas før han forlot oss.
                          Judas var vel ikke en "judas" før han forrådte jesus?

Comment

Judas var vel ikke en "judas" før han forrådte jesus?
                            Judas het riktignok Judas før han forrådte Jesus, men han var ikke en judas før han fikk disse tretti sølvmyntene og anga Jesus.

Det vil altså si at han hadde navnet Judas, og ble en judas. To forskjellige ting her.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                              tilskuerantallet har ikke mye og si,vi som synger er der uansett, medgangsupprterne synger ikke,de drikker kaffe og snakker om sine liv
                              Noen medgangs synger jo!! Bare at når vi hører det er dritmange, så ligger det litt i bakhodet at når man er mange så skal det være drit høyt. Vi glemmer at flesteparten ikke er syngende, derfor blir man skuffa over trøkket når det er mange på stadion.
                              Hvis det er de samme som synger hele tida, syns jeg det er veldig rart hvor opp og ned det går for os på tribunen.. ? : p
                              KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                              X