Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

må vi bruke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• må vi bruke?

Må vi bruke stolene som hjelpemiddel til å lage lyd?
    Kan vi ikke bruke våre orale krefter og eventuelt klapping.
    1. Det høres jævelig ut.
    2. Har ikke opplevd en som pr dags dato som klarer takta med stolene, så alt blir jo fucka opp.

Å når man da først velger å stå å hoppe på et sete. Hvorfor skal man da ta sete til personen foran deg? F*** er så lei av å måtte stå oppi nakken på personen foran meg fordi en bak meg skal gjøre sport i å lage et helvettes bråk, og gå sport i hvem som klarer å ødelegge flest stoler på 90 minutter.
    Å når man først skal stå på sete bak en person, så er det veldig fint om man ikke er så drita at du må stå å lene deg på personen å holde deg fast i personen foran når du hopper opp å ned. Å ikke minst la være å dra til personen i hue hver jævla gang man skal klappe.
    Skjønner meg ikke på dette jeg, mulig jeg begynner å bli gammel å gretten men ser fortsatt ikke poenget!
    Og hva er forresten poenget med å stå på rad 1 og oppå sete? Ser du ikke over reklameskiltene så sett deg på cola nedre!!
    Er faktisk folk bakover som har betalt for å se kampen ikke ryggen på han foran.

Gleder meg til den dagen jeg får stå i fred å har en HEL stol å sette meg ned på i pausen.

Så lenge NOEN bruker seter, gjerne bakover på feltet, så syns jeg bare det trekker opp sangene. De gangene jeg (eller de jeg er sammen med) bruker dem, så står vi gjerne på flere rader neddover, sånn at vi bruker setene "våre" og ikke plager andre med det. Men viktig å bruke setene på riktig type sanger. Shalala, i oslo by, åå vålenga, øl og vold (på en tribune) og disse her er sanger jeg syns det fungerer bra på. Og det virker som det er den rettningen mentaliteten i bend-it går, så du vil nok bli skuffa om du forventer at det forsvinner med det første.

Er forresten ALDRI drita på kamp...

PS; innlegget passer vel bedre på sang forumet?
    IKAROS

Comment

[QUOTE=Pyro-fan;149873]Må vi bruke stolene som hjelpemiddel til å lage lyd?
      Kan vi ikke bruke våre orale krefter og eventuelt klapping.
      1. Det høres jævelig ut.
      2. Har ikke opplevd en som pr dags dato som klarer takta med stolene, så alt blir jo fucka opp.

Spennende å se hva Daddycool har å si her
      Felt E

Comment

pyro: Skal vi begynne å telle hvor mange stoler du har tatt? Hvem var først i år, med masse påfølgende latter og sang?
        var forøvrig dårlige stoler på briskeby, holdt ikke en jævla omgang før skruene som festa dem til "veggen" begynte å løsne.

Comment

Tramp, tramp, tramp på en fugl! blir ikke det samme uten stoler..
          Ja til stoler
          KOM IGJEN ENGA

Comment

Hvis vi skal bruke stolene, så kan vi innføre trommer i klanen også?

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
              Hvis vi skal bruke stolene, så kan vi innføre trommer i klanen også?
              Innfør akkuratt hva du vil, men stoler blir nok fortsatt brukt fremover. Det begynner å bli mange som er for den type tribunekultur, både når det gjelder seter, sangtyper, flagg under kamp osv osv. Ikke den kjedelige stillestående massen med 30 sekunders sanger gang på gang.

Til riktig sang støtter jeg setebruk fullt ut.
              IKAROS

Comment

På tide å kaste inn et "bluss" i diskusjonen...

Ser egentlig ikke noe særlig stor forskjell på stolbruk og trommebruk...

Begge deler lager lyd til sangene, ergo...

Comment

Men det er ikke noe å nekte på at stolbruken girer opp sangene og stemninga på tribunen. Og folk er jo så fastlåst på at klanen ALDRI skal ha tromme om så verden går under uten, så ser ikke poenget med å dra opp det forslaget (mer enn det allerede er gjort) på en god stund. Stolene høres jo heller ikke like godt uttover hele stadion, mens vi som står på tribunen hører det godt.

Vi (klanen) har jo prøvd å smelle med stoler en god stund nå, og man merker tydelig at det trekker opp stemninga på en del sanger, hvertfall så lenge de som tramper med stolene faktisk klarer å holde takta. Da finner jeg ikke mange argumenter for å kutte det ut, bortsett fra det litt for trangsynte "vi sier jo at trommer er for bønder, så vi kan ikke bruke stoler heller".

Ting forandrer seg, og klanen er også nødt å utvikle seg litt for å komme videre. Bruk av seter tror jeg ikke man blir kvitt, for det er noe som trekker stemninga litt videre fra der den har vært. Folk ser det, og vil da fortsette å bruke disse.

Tror også det er alt for mange som er imot tromme pga hvem andre som bruker det, ikke pga de faktisk ikke liker den type tribunekultur...
                  IKAROS

Comment

Så lenge vi ikke ødelegger setene.
                    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                      Så lenge vi ikke ødelegger setene.
                      Å faen, ikke?

Comment

Originally posted by superman View Post
                        Men det er ikke noe å nekte på at stolbruken girer opp sangene og stemninga på tribunen. Og folk er jo så fastlåst på at klanen ALDRI skal ha tromme om så verden går under uten, så ser ikke poenget med å dra opp det forslaget (mer enn det allerede er gjort) på en god stund. Stolene høres jo heller ikke like godt uttover hele stadion, mens vi som står på tribunen hører det godt.

Vi (klanen) har jo prøvd å smelle med stoler en god stund nå, og man merker tydelig at det trekker opp stemninga på en del sanger, hvertfall så lenge de som tramper med stolene faktisk klarer å holde takta. Da finner jeg ikke mange argumenter for å kutte det ut, bortsett fra det litt for trangsynte "vi sier jo at trommer er for bønder, så vi kan ikke bruke stoler heller".

Ting forandrer seg, og klanen er også nødt å utvikle seg litt for å komme videre. Bruk av seter tror jeg ikke man blir kvitt, for det er noe som trekker stemninga litt videre fra der den har vært. Folk ser det, og vil da fortsette å bruke disse.

Tror også det er alt for mange som er imot tromme pga hvem andre som bruker det, ikke pga de faktisk ikke liker den type tribunekultur...
                        Signed. Er også måten den har blitt brukt på i Norge.

Comment

Har vel nevnt det noen ganger før, men her er ihvertfall mitt syn på tromme:

En tromme skal være ett hjelpemiddel, ikke hovedattraksjon.
                          Det er først når man har makset ut sitt potensiale uten hjelpemidler, man skal begynne å vurdere hjelpemidler.
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Men så var ikke dette en tromme debatt da
                            Kanskje man skulle holde trådene til tema!

Comment

Working...
                            X