Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Rosenborg - Vålenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Rosenborg - Vålenga

Selv ser jeg kampen på TV denne gangen, men hører jo klanen godt. Spørs vel hvor mye man kan stole på TV2 sin lyd, men det synges konstant hvertfall. Bra variasjon også.

God innsats tross kampforløpet...!
    (skryte, skryte)
    IKAROS

spørs hvor bra det er på stadion,hører han som starter men ikke megafonen til bønna da er det noe muffens

Comment

Det er ikke bare Vålerengas spillere som har problemer om dagen, også på tribunen er det labert. Stemninga i dag var mildt sagt elendig, faktisk noe av det dårligere jeg har vært med på på bortebane. Det begynte greit, ble dårligere og dårligere, før vi fikk en liten oppsving rett etter målet. Skuffende trøkk, lite variasjon og lengre perioder uten sang. Greit at det som skjedde på banen ikke akkurat var inspirerende, men det er vel vi som skal gire opp spillerne og ikke omvendt. Jeg vet at det ofte forsøkes å samle de ivrigste sangerne, og dette er det utrolig viktig at vi får til, hvis ikke blir det som i dag. Vi ble ikke akkurat sunget ut i dag siden Kjernen aldri oppnår noe voldsomt trøkk, men vi har noe å lære av dem når det gjelder det visuelle. De er ganske flinke til å hoppe og ikke minst til å flagge, spesielt i perioder der tromma girer dem opp. Hvorfor bruker ikke folk flaggene de får tildelt? Det går an å flagge mer enn ti sekunder i det spillerne entrer banen i første omgang.

Comment

Så mye medgangs supportere har jeg ikke sett på lenge!!!
        Kun de som synger på jordal og forsangerne som sang i andre omgang.
        Ingen andre som gadd å bidra noe som helst.
        Men så fort vi får et mål, ja da var alle med.
        også drar de vi står sammen å kjemper å vinner til slutt.

Blir jævelig feil at hver enkelt tar den når de er så til grader medgangs

Comment

skulle jo tro at hvis man reiser 60 mil så var man såpass engasjert at man synger

Comment

Stemninga var dårlig. Er bedre stemning på Jordal når vi er 15 stykker enn det var i barteland.

Comment

Klanen hørtes iallefall godt på tv..
              engaman
              -----------
              Ære Være Enga!!!

Comment

Kan jo være litt mye alkohol og ingen dommeravgjørelser som var elendige mot oss??
                Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  skulle jo tro at hvis man reiser 60 mil så var man såpass engasjert at man synger
                  55 mil på buss? alkohol? fest? Der har du svaret, sykt mange av de som var der i dag som jeg aldri har sett på enga kamp før. Jeg er på de fleste borte og hjemmekamper, har gått glipp av 3 i år. Blir bare mer og mer skuffa. De jeg stod vesidenav i går. En gruppe på ca 10 man, sang ikke takt eller i samme melodi en gang! De greide det ikke på kom igjen enga en gang.

Bare fulle russegutter på tur! Er så piss lei.

Greit man kan drikke på tur. Det gjør jeg sjæl. Men med måte er det tydligvis ikke mange som har hørt om. Blir dumt når det er festen og ikke kampen som er det viktigste!

Også lurer jeg på hvem den store gjengen med folk, ser ut som om de er fra 15-25 år er. Som jeg som regel ser står sammen på borte kamp er.
                  Dere skal ha kreds for at dere vil dra i gang og alt annet, men synd det gjøres som regel i feil tempo. Og når en del av de vanlige forsangera står i midten, så syntes jeg de kan ta mesteparten av jobbe, ettersom at det er faktisk de som kan den best. Og irriterende når det startes to om ikke tre sanger samtidig.

Nei, vi har en lang vei å gå, for å komme oss tilbake til der vi en gang var.
                  Håper vi får organisert oss på en bedre måte, både på borte og hjemme kamper. Og håper vi får bort dette russe stempelet på turene våre.
                  Håper vi igjen kan påberope oss tronen som dessidert best i norge.

Vi står sammen, og kjemper og vinner til slutt.
                  Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Overraska over det som blir skrevet her, for jeg tenkte over det flere ganger at det var konstant synging på Tv'en..

Selvom TV2 fikser lyden som de vil, men at det er sang gående hele tida kan de vel ikke jukse med

Kanskje vi ikke er så dårlig som folk skal ha det til alikevell?
                    IKAROS

Comment

Var selv på kampen, første borteturen i år. Synes egentlig at det ikke var så ille jeg. Jeg sang hele tiden og de rundt meg også. Selv når Rosenborg økte til 2-0 så sang vi mye. Pratet med noen venner som så kampen på tv de sa at de hørte klanen nesten hele tiden.

Det var også mye variasjon på sangene også synes jeg. Vet ikke om hele "klansfeltet" sang, men der jeg sto var det bra.

Comment

Jeg stod nederst ved rekkverket og nærme midten, og da var det veldig ofte at jeg så at en liten gruppe(litt lengre oppover og til høyre) sang, men hørte lite.

Folk kan gjerne tro at det var mye synging når dem stod i midten av denne lille gjengen, problemet er at det var bare der de holdt på, var færre og færre som sang jo lengre ut av gruppa man kom.

(På slutten hjalp det når to stykker satt seg på rekkverket, så opp mot resten av klanen og dro igang sanger flere ganger. Men de sangene døde grådig fort ut.)

Comment

Originally posted by Ossunt View Post

(På slutten hjalp det når to stykker satt seg på rekkverket, så opp mot resten av klanen og dro igang sanger flere ganger. Men de sangene døde grådig fort ut.)
                          Det er vel forbudt å ha ryggen mot banen?
                          IKAROS

Comment

Originally posted by shangri_la View Post
                            (...) sykt mange av de som var der i dag som jeg aldri har sett på enga kamp før. (...)
                            Tenk på at Trondheim har 25 000 studenter hvor av et stort antall er fra Oslo. Sikkert mange urutinerte Enga supportere som var tilstede.

Det er utrolig hva det å flytte utenbys gjør med markeringsbehovet for sitt hjemsted og fotbalklubb. Det var da jeg gikk på folkehøgskole i Nordland på midten av 90-tallet at jeg gikk fra å være passe interessert i fotball og heie på enga, til å bli klansmedlem og supporter.

Eller er jeg litt enig med trådstarter at jeg ble positivt overrasket over hvor godt man hørte synging fra klanen.

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Det er vel forbudt å ha ryggen mot banen?
                              Ryggen var aldri mot banen, satt på tvers av rekkverket

Comment

Working...
                              X