Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang til Moa ute på Klanen.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loffen View Post
    den er blitt prøvd dratt i gang flere ganger, men overdøves med en gang noen drar i gang den du nevner, eller en annen sang....

Disse noen står som oftest på D eller H og har den tingen til felles at alkohol-nivået er høyt. (Og det var dagens OT....)
    Kan det være at MOA sangen rett og slett er for lang og at den ikke gir det trøkket som er ønsket?
    teksten for innviklet slik at det tar lengre tid å lære seg?
    Blir MOA solgt er det samme F... men om han blir MÅ vi skjerpe oss og gi han det trøkket han fortjener!
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
      Kan det være at MOA sangen rett og slett er for lang og at den ikke gir det trøkket som er ønsket?
      teksten for innviklet slik at det tar lengre tid å lære seg?
      Blir MOA solgt er det samme F... men om han blir MÅ vi skjerpe oss og gi han det trøkket han fortjener!
      Akuratt det samme mener jeg.

Og det kan virke som han blir.
      http://forum.klanen.no//showthread.php?t=19954
      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Jeg var ikke i teltet, hvorfor ''hun''?
        VÅL'ENGA!!

Comment

Originally posted by Rossi View Post
          Jeg var ikke i teltet, hvorfor ''hun''?
          Fordi dama mi er "forelska i moa, og ikke i meeeeeg!" u see?

Comment

Jeg synes ikke at Moa skyter som en Scud rakett. Scudrakettene er jo kjent for en ting og det er at de bommer noe inn i hæ..... Tyrannen Saddam Hussein skjøt vilt rundt seg for å drepe mest mulig sivile på kortest mulig tid da han angrep Kuwait. Henrettelsene hans var derimot mye mer presise - dessverre..
            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Offisiell tekst blei vel endra til "nokas-mann"

mye mer treffsikkert
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

forelska i moa ....

Ja det er morsomt med hun, men for de som ikke var der kan det jo gjøres om til vi istedenfor. Da blr det en sang for de som ikke var i teltet oxo.

Comment

Originally posted by Johanelskerenga View Post
                  Ja det er morsomt med hun, men for de som ikke var der kan det jo gjøres om til vi istedenfor. Da blr det en sang for de som ikke var i teltet oxo.
                  Jeg syns det kunne vært ett godt forslag.

Vi er forelska i Moa, åååå
                  Forelska i Moa, åååå
                  Vi er forelska i Moa
                  For han scorer måååål
                  IKAROS

Comment

Håper mer og mer at vi får muligheten til å synge denne frem til sommern!!
                    IKAROS

Comment

Jeg synes det er latterlig at vi ikke har fått til noe kjapt å enkelt på denne her.
                      For de som så kampen på tv i går, merket dere vel at det ikke var mye til hyllest Moa fikk for scoringen sin i går. Det har gått så langt at:

Noen har skjønt at de ikke skal bruke "Bojan-Ropet".
                      Noen har skjønt at det finnes en annen låt, men kan ikke teksten.
                      Enda færre kan faktisk teksten, men synger den på pur stahet.
                      Resten er på "Bojan-Ropet", men du kan ta deg faen på at de og slutter når de merker hvor få som faktisk bruker den. Og så må de Lære seg den nye teksten, og bruker helt sikkert et halvt år på dette.

Unnskyld meg, men dette er faenmeg sinnsykt svakt av "norges beste" supporterklubb.

Comment

er du i godt humør noen ganger,trodde jeg var kritisk men du tar kaka.

Comment

Jeg tar kritikken for min negativitet. Men til mitt forsvar må jeg si at når jeg så hvor mye liv våre besøkende i Sandefjord greide å lage, så irriterte jeg meg grenseløst over at scoringen til Moa ikke resulterte i noe annet enn tre lengderettninger som sang hver sin sang, alt ble stille og alle samlet istedet på "Står du stille..."

Jeg har vært med på forsøket i å finne en passende sang til Moa fra første stund. Men kun på forumet, så min mulighet til å påvirke blir aldri større enn de ordene jeg lirer av meg her iblandt. Det har fra flere hold vært forsøkt å påvirke sanggruppa igjennom denne og andre tråder, men det ser virkelig ikke ut som kamelen lar seg svelge. Jøsses, Sangen som synges til Moa er fin den, men sannheten er at den ikke kommer til å klare å runge ut over stadion før han er solgt. Og det irriterer meg grenseløst når han gjør noe at vi blir hengende og de fleste lurer på hva det er som egentlig er greit å synge nå. Nytter ikke å dra igang en halvannen-minutters sang, da.

Jeg lovpriser de som klarer å endre på dette dilemmaet, og beklager min noe utbasunerende oppførsel i tidligere post.

Comment

enig i at melodien til moa sangen ikke kommer til og runge,men teksten er bra

Comment

Working...
                            X