Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Lillestrøm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det jeg lurer på, er hva som må til for at spillerne ikke skal åke rett i garderoben etter kamp. Er det ikke mulig å få dem til å komme bort engang til?!

Kamper som igår skulle hvertfall jeg ønske de tok turen bort til Gaza engang til. Masse folk står igjen og synger, hva er det dem går for da?! Går ann å feire litt med oss etter å ha pissa på LSK for andre gang i år!
    IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
      Det jeg lurer på, er hva som må til for at spillerne ikke skal åke rett i garderoben etter kamp. Er det ikke mulig å få dem til å komme bort engang til?!

Kamper som igår skulle hvertfall jeg ønske de tok turen bort til Gaza engang til. Masse folk står igjen og synger, hva er det dem går for da?! Går ann å feire litt med oss etter å ha pissa på LSK for andre gang i år!
      De strekker seg nok ganske langt, men viktig å komme seg i dusjen for å unngå at noen blir syke. Fort gjort når man er gjennomvåt i sure 5-6 grader.
      Seriemester 2005

Comment

Originally posted by rudern View Post
        Mener du virkelig det? Syns bredden sugde som aldri før jeg men.
        Jeg snakker av det jeg opplevde der jeg sto, og stemningen og sangviljen til vb var ganske stor. De som står igjen der nå etter at "medgangssupporterene" er borte, er vel de som faktisk synger.

Hvordan opplevelsen ble hvor andre sto, kan jeg ikke svare for.
        Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by superman View Post
          Hvorfor skal KFL bli stående igjen ett kvarter??? Send dem hjem og hold igjen hele Gaza en halvtime!! DET hadde vært noe!

Bra stemning, og jævlig digg!!!!!
          Helt ærlig syntes jeg vi skal holde igjen bortesupporterene HVER gang vi vinner hjemme jeg as.. gjerne mer enn 15 min og. La dem gå etter alle enga folk har dratt.
          *klapp på skulderen* til den personen som tok avgjørelsen!!

Comment

Originally posted by batman View Post
            Helt ærlig syntes jeg vi skal holde igjen bortesupporterene HVER gang vi vinner hjemme jeg as.. gjerne mer enn 15 min og. La dem gå etter alle enga folk har dratt.
            *klapp på skulderen* til den personen som tok avgjørelsen!!
            Det er alltid sånn at vinnende laget er de som skal bli holdt igjen, og sånn var det også før denne kampen. Men vårt kjære politi ombestemte seg under kampen, og det ble derfor til at KFL skulle stå igjen istedet. Noe som førte til at KFL og Bend-it gikk ut omtrent likt. Helt latterlig tiltak.
            IKAROS

Comment

Working...
            X