Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trommer bare for bønder??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trommer bare for bønder??

Bøffla har trommer,vi har tydeligvis "stol leken" som høres ut som trommer.

Hva faen er vitsen å synge "trommer er for bønder" da??

Vi hadde en vellykket aksjon "Ikke klapp istykker sangen min"....Kanskje faen meg på tide å starte en ny? "ikke tramp istykker sangen min"...
    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

[QUOTE=Evig;158630]

Vi hadde en vellykket aksjon "Ikke klapp istykker sangen min"....Kanskje faen meg på tide å starte en ny? "ikke tramp istykker sangen min"..
    Hvor velykket denne aksjonen var kan vel diskuteres? Den bidro blant annet til å gjøre vår beste sang på daværende tidspunkt ( I Oslo by), til en tam og kjedelig affære.
    Seriemester 2005

Comment

[QUOTE=Reflektor;158636]
      Originally posted by Evig View Post

Hvor velykket denne aksjonen var kan vel diskuteres? Den bidro blant annet til å gjøre vår beste sang på daværende tidspunkt ( I Oslo by), til en tam og kjedelig affære.
      Enig!

Hvor trangsynt må man ikke være for å mene at dette ikke trekker opp stemninga?! Færre og færre som kjefter på dette, og sangene sitter mye bedre.

Klanen synger "trommer er for bønder" og det er vel (har blitt de siste åra) mer tradisjon enn at folk faktisk mener det. Det samme er at vi slenger dritt om bønder hele tida, mens halvparten av FG bor på romeriket. Her er det så utrolig mye jorder og åkrer at du aner ikke.

"vi skal voldta deres horer..." hmm... jeg har aldri voldtatt noen.

Og.. hvor mange drar egentlig til bergen kun for å slåss?

Jeg trampet på stoler tidligere i år, jeg gjorde det idag og jeg kommer til å fortsette.
      IKAROS

Comment

[QUOTE=Reflektor;158636]

Tam og kjedelig???Javel....Nå klarer man ihvertfall å synge sangen mer enn EN gang da,før den tar helt av og alle mister takten og tempo..

Men jeg kan jo bare kjøpe meg en tromme jeg da??Siden halve felt F/G bor på romerike,og andre trådsvarer ikke har voldtatt noen...og tromme eller stoler,lyden er den samme..

Comment

[QUOTE=superman;158639]
          Originally posted by Reflektor View Post

Enig!

Hvor trangsynt må man ikke være for å mene at dette ikke trekker opp stemninga?! Færre og færre som kjefter på dette, og sangene sitter mye bedre.

Klanen synger "trommer er for bønder" og det er vel (har blitt de siste åra) mer tradisjon enn at folk faktisk mener det. Det samme er at vi slenger dritt om bønder hele tida, mens halvparten av FG bor på romeriket. Her er det så utrolig mye jorder og åkrer at du aner ikke.

"vi skal voldta deres horer..." hmm... jeg har aldri voldtatt noen.

SVAR:ikke jeg heller..So`???

Og.. hvor mange drar egentlig til bergen kun for å slåss?
          SVAR: Isko boys og den "gjengen"...og den setningen er Casuals sin versjon,det er IKKE slik orginalversjonen er...

Jeg trampet på stoler tidligere i år, jeg gjorde det idag og jeg kommer til å fortsette.
          Hvordan vil du motta det hvis jeg og noen kompiser kommer med trommer da???

Comment

trommer eller ikke trommer, de gule hørtes alt for godt i dag. Hva skjedde??

Det er litt flaut uansett om man har ropert, trommer eller kun bruker sin egen røst!

NB: ikke ment som kritikk mot de som faktisk synger, da jeg bidrar svært lite verbalt selv bortsett fra når vi gåller.
            Fristilt!

Comment

Hvordan vil du motta det hvis jeg og noen kompiser kommer med trommer da???
              Den diskusjonen har vi vel tatt flere ganger her inne på forumet nå, så du kan heller leite gjennom trådene på klansforumet om du vil få noe litt dypere svar enn dette.

Det jeg mener er at hva vi synger, iforhold til hva vi gjør, har sjelden noen god sammenheng. Det er også sagt flere ganger at stolene høres ikke rundt hele stadion, men det gjør tromma. Og, har det ikke alltid vært, og kommer alltid til å være sånn, at vi slenger dritt om alt vi kan? Vi har ikke tromme, derfor slenger vi dritt til de som har det.

Og, det sier seg selv at å møte med tromme på ullevaal på neste hjemmekamp ville vært for latterlig. Du kan HVERTFALL vente til hele klanen er på en tribune, og mange syngende nok til at vi trenger det. Sånn vi har det nå, så klarer vi oss fint med ett par stoler.
              IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                Sånn vi har det nå, så klarer vi oss fint med ett par stoler.
                Vi klarer oss faktisk bedre UTEN stoler,det er det som faktisk er poenget!!

Comment

måtte stå i midtgangen mellom f/g og h (tror jeg).
                  Ble sliten av å høre høyresiden være på en del av sangen, og venstre 2 sekunder senere. Hørtes som en dårlig kano, og hørtes ikke bra ut. Klanen eier ikke takt
                  Que Sera Sera

Comment

Vi klarer oss faktisk bedre UTEN stoler,det er det som faktisk er poenget!!
                    Hvor får du det fra? Merker du ikke, sånn som de fleste andre, at sangene løfter seg enda litt til når det er godt trøkk, og det plutselig kommer inn en stol eller to? Isåfall, da er vi bare uenig, og stolene kommer nok til å fortsette. Det er alt for mange som mener at det blir bedre stemning av det, så tror det er en håpløst debatt for deg å vinne. Tromme-debatten derimot kommer du nok lenger med.

Du kan jo glede deg til Nadderud, det er det ikke stoler
                    IKAROS

Comment

Originally posted by hands_up View Post
                      Ble sliten av å høre høyresiden være på en del av sangen, og venstre 2 sekunder senere. Hørtes som en dårlig kano, og hørtes ikke bra ut. Klanen eier ikke takt
                      Trenger ikke å være noe geni for å skjønne at når kun annenhver person synger, så sklir det raskt ut av takt.
                      Hvis folk slutta å være så sykt opptatt i hva alle andre gjorde av merkelige forsøk på å få opp stemninga, og heller kansje bidro litt selv så hadde det gått fremmover...
                      "Klanen eier ikke takt"??? makan til dustete påstand, uten begrunnelse tilogmed..

Kan ikke påstå at jeg har blitt plaget av folk som tramper med stolene, syntes de faktisk har vært ganske flinke til å kun bruke det når stemningen er bra. Da høres ikke de smellene noe særlig lengre enn 20-25 meter alikevel.

Comment

Å bruke setene får opp stemninga, det er ikke noe å diskutere. Helt greit å dunke litt på enkelt av sangene.

Comment

Originally posted by Snipper View Post
                          Å bruke setene får opp stemninga, det er ikke noe å diskutere. Helt greit å dunke litt på enkelt av sangene.
                          Er det samme som bøffla sier,tromme for å få opp stemningen..

Comment

Originally posted by hands_up View Post
                            Javel? Da må jeg ha stått rett i nærheten av deg. Jeg merka ikke at det var et vedvarende problem. Litt knot et par ganger kanskje..
                            Eller kanskje jeg bare ikke eier takt
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Er det samme som bøffla sier,tromme for å få opp stemningen..
                              Å slapp av a! Er forskjell på en tromme du hører bort til Sinsenkrysset og stolseter du hører 20 m unna..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X