Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

i oslo by sangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• i oslo by sangen

Jeg håper at vi kan få slutt på den klappinga i sangen i oslo by for den klappinga ødelegger hele rytmen og trøkket i sangen synes jeg.

hva synes dere?
    Syng Høyt, Syng Stolt, Syng Vålerenga Til Du Dør!

Originally posted by toni View Post
    Jeg håper at vi kan få slutt på den klappinga i sangen i oslo by for den klappinga ødelegger hele rytmen og trøkket i sangen synes jeg.

hva synes dere?
    Tvert om, at all klappinga og setetrampinga forsvant har ødelagt sangen. Få det tilbake!

Comment

syns klappinga er grei, for den drukner ikke stemmene, men syns setene gjør det urytmisk og forstyrrende

Comment

klapp og tramp på seter så mye dere vil,bare hold takta

Comment

Du mener vel den treige takta som regjerer nå til dags?

Comment

joa så lenge man holder takten og greier det også i tillegg greier og synge høyt så er det bare perfekt men når folk ikke greier det også slutter vi og klappe halveis i sangen, da synes jeg heller vi burde greier og klappe i takt gjennom det partiet i sangen der vi skal klappe!

Comment

Har sett flere eksempler fra bl.a tyrkia og hellas der de bruker denne låta...
              der starter det like treigt som vi gjør, men på 3-4 runden så tar det skikkelig av..
              Kunne vi ikke prøvd det?
              Klapp på de 3 første rundene, så bare full fart på de neste?

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                Tvert om, at all klappinga og setetrampinga forsvant har ødelagt sangen. Få det tilbake!
                Enig.Med og uten klapping på denne er som dag og natt.
                Den blir alt for treig og kjedelig uten klapp,og knall bra med.

Comment

Originally posted by batman View Post
                  Har sett flere eksempler fra bl.a tyrkia og hellas der de bruker denne låta...
                  der starter det like treigt som vi gjør, men på 3-4 runden så tar det skikkelig av..
                  Kunne vi ikke prøvd det?
                  Klapp på de 3 første rundene, så bare full fart på de neste?
                  Har lagt ut denne før, og jeg gjør det igjen.

SINNSYK stemning!!!
                  IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                    Har lagt ut denne før, og jeg gjør det igjen.

SINNSYK stemning!!!
                    åhh takk takk.. DET er stemmning det.
                    Se og lær!

Comment

fy faen for en stemmning!!!!! håper vi greier og gjøre som dem snart ass!!

Comment

Originally posted by toni View Post
                        joa så lenge man holder takten og greier det
                        Det er som å tro på påskeharen, eller noe. Skal alle klappe, sier det seg selv at det bare må bli ødelagt da noen konstant klarer å øke takten i en stadig brattere kurve...

Comment

men det er det vi må prøve og få til da og greie og klappe i takt i tillegg synge høyt, vis vi greier det så er det jackpot!

Comment

Klapp eller ikke...hva med å droppe hele sangen?? Makan til treig og kjedelig sang..kjenner at energien renner ut av meg når sangen starter opp. Regner med at mange er uenige, men vet også at det er mange som er enige.. Og neida, det hjelper ikke om folk lar være å synge, klager osv...men jeg har faktisk prøvd!! Den sangen der lager iallefall ikke liv på tribunen...

Comment

Originally posted by cam=) View Post
                              Klapp eller ikke...hva med å droppe hele sangen?? Makan til treig og kjedelig sang..kjenner at energien renner ut av meg når sangen starter opp. Regner med at mange er uenige, men vet også at det er mange som er enige.. Og neida, det hjelper ikke om folk lar være å synge, klager osv...men jeg har faktisk prøvd!! Den sangen der lager iallefall ikke liv på tribunen...
                              Det er helt klart en av våre beste sanger sånn den ble brukt når den kom. Så ja, jeg er uenig!
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X