Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny sang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslag til ny sang

Har sendt over en mail til sang gruppa med et sang forslag. Er ikke akuratt noen tekst forfatter men synes selv jeg har funnet på noe som kan funke ganske bra.

Sangen kan passe til Berre, Alan, Wæhler og Doffen. Kanskje flere også. Mitt forsalg til Berre er slik:

Han heter Berre
    Supermann
    Og han kan finte, han kan skyte, han er Klanens hedersmann,

og at dette repiteres flere ganger.

Melodien er fra barne tv og Maurits Maur. Orginalen kan høres her:
    http://www.lystrup.no/lyd/maurits/mauritsmaur.wav

Hva synes dere? Synes selv melodien er ganske genial og at den kan trøkke skikkelig, men må synges noe raskere enn orginalen. Er ikke helt fornøyd med teksten, men den kan jo absolutt forandres.

Originally posted by OleC View Post
    Har sendt over en mail til sang gruppa med et sang forslag. Er ikke akuratt noen tekst forfatter men synes selv jeg har funnet på noe som kan funke ganske bra.

Sangen kan passe til Berre, Alan, Wæhler og Doffen. Kanskje flere også. Mitt forsalg til Berre er slik:

Han heter Berre
    Supermann
    Og han kan finte, han kan skyte, han er Klanens hedersmann,

og at dette repiteres flere ganger.

Melodien er fra barne tv og Maurits Maur. Orginalen kan høres her:
    http://www.lystrup.no/lyd/maurits/mauritsmaur.wav

Hva synes dere? Synes selv melodien er ganske genial og at den kan trøkke skikkelig, men må synges noe raskere enn orginalen. Er ikke helt fornøyd med teksten, men den kan jo absolutt forandres.
    Ikke dårlig, ikke dårlig i det hele tatt.
    Bra avveksling til mye annet.

Den kan også fint gjøres om til en enga låt om den ikke blir Berre-låt av den.

"Vi elsker enga!
    Vål'enga!
    Og vi finter, og vi skyter, vi er norges Hederslag!"
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Sjelden jeg er inne på sang-forumet, men denne var etter min mening genial og original.

Ser helst at det ikke blir en spillersang, men en klubbsang.

Kan bli knall denne.

Comment

bra forslag!!

syntes doffen kunne få den.

Comment

Moro at den tas positivt imot. Etter å ha tenkt litt på det, synes jeg vel kanskje også selv at den kan passe veldig bra som en Enga sang også. Fordelen er at da lever den litt lengre Mens minuset er at vi trenger absolutt noen låter som kan trøkke litt til noen av spillerne våre. De fortjener det

Comment

Moro at den tas positivt imot. Etter å ha tenkt litt på det, synes jeg vel kanskje også selv at den kan passe veldig bra som en Enga sang også. Fordelen er at da lever den litt lengre Mens minuset er at vi trenger absolutt noen låter som kan trøkke litt til noen av spillerne våre. De fortjener det
            Enig. Fokuset bør være på spillere. Og i min bok er Berre først i køen. Jeg blir helt rød av skam hver gang han får Morten Berre KLAPPKLAPPKLAPP, som om han var førsteårs junior eller en eller annen ubevist spiller. Jeg elsker den lille goalgetteren. Kjente jeg fikk en halvkram en da han dro av to (eller var det tre) spillere mot lillestrøm før han la den ferdigscora inn i feltet. det er ikke hans skyld at ferdigscora pasninger ikke betyr mål på Oslo Øst om dagen...

Comment

Originally posted by kaputt View Post
              Enig. Fokuset bør være på spillere. Og i min bok er Berre først i køen. Jeg blir helt rød av skam hver gang han får Morten Berre KLAPPKLAPPKLAPP, som om han var førsteårs junior eller en eller annen ubevist spiller. Jeg elsker den lille goalgetteren. Kjente jeg fikk en halvkram en da han dro av to (eller var det tre) spillere mot lillestrøm før han la den ferdigscora inn i feltet. det er ikke hans skyld at ferdigscora pasninger ikke betyr mål på Oslo Øst om dagen...
              ^--- Enig
              Berre trenger en låt, en som denne er knall.
              Må også få grattulere OleC med et veldig bra tekstvalg også.
              Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Hehe,,, Temmelig morsom den der.. Sitter nesten og nynner.. Meld fra til Svenna eller Nimo og møt opp på sangmøte...

Da kan det jo hende det blir noe av den...

Atle
                Arbeidende Bohem

Comment

Originally posted by Atleos View Post
                  Hehe,,, Temmelig morsom den der.. Sitter nesten og nynner.. Meld fra til Svenna eller Nimo og møt opp på sangmøte...

Da kan det jo hende det blir noe av den...

Atle
                  Har sendt en mail til sang@klanen.no, så da håper jeg de rette menn eller kvinner har fått den. Får bare ta det derfra. De tar vel kanskje kontakt om det er potensiale i den.

Comment

Har sendt en mail til sang@klanen.no, så da håper jeg de rette menn eller kvinner har fått den. Får bare ta det derfra. De tar vel kanskje kontakt om det er potensiale i den.
                    Uten at jeg vet 100 % hvordan sanggruppa jobber:
                    Kanskje tar de kontakt, kanskje ikke. Dersom du har sendt det samme i epost som du har skrevet her, så har de jo det de trenger for å iverksette en slik sang i kamp.

Jeg tviler på om det vil komme noen forsøk på nye sanger i år. Cupfinale er ikke riktig anledning til å bruke krefter og fokus på å øve inn nytt materiale (fullt kjør fra start til slutt/lang tid til neste kamp er to av hovedargumentene).

Men i løpet av vinteren blir det sikkert minst to åpne sangmøter. Disse vil det være informasjon om på klanen.no, på forumet og i Klansropet (i medlemmenes postkasser cirka 1. desember). Møt opp på disse for å drive fram egne ideer. Nye sanger forstår man best når de synges (ikke som en forumdiskusjon).

Comment

Det høres jo veldig logisk ut. Får ta det som det kommer og heller titte innom et sang møte

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                        Helt enig i dette! Berre, har levert godt over flere sesonger og fortjener heder og ære i bøtter å spann! Rene psykologen den lille frekkassen.Sender motspillere i alle retninger og sleiper seg igjennom på de utroligste måter. Gøy å se Berre, i slag!

Comment

Originally posted by rolter View Post
                          Helt enig i dette! Berre, har levert godt over flere sesonger og fortjener heder og ære i bøtter å spann! Rene psykologen den lille frekkassen.Sender motspillere i alle retninger og sleiper seg igjennom på de utroligste måter. Gøy å se Berre, i slag!
                          Berre var også en av ytterst få som ga full pinne i fjorårets sesong. Ære være Berre.
                          Felt E

Comment

Working...
                          X