Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd |*Cupfinalen* Vålerenga IF - Stabæk fotball

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd |*Cupfinalen* Vålerenga IF - Stabæk fotball

Detta må vel bli årsbeste , har store forvetninger i hvertfall !
    Vå'lenga ultra

Syng dersom det er en sang gående!!

Gjør de klappe eller viftebevegelsene eller hva det enn er som foregår i tillegg til sangen!!

Bruk flagga som ligger på tribunen!!

Det er siste kampen i år, og det er cupfinale.... Finne ikke en god grunn for å lage så mye stemning som mulig!!
    IKAROS

Comment

har trua på en kjempestemning på søndag... Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å lage best mulig stemning på L feltet!!

Comment

Det går i ikke av seg sjæl.. Alle må gå seg sjøl og ta.. Jeg har tro på at vi klarer å lage bra trøkk og stemning.. MEN hadde det vært en tippeligakamp med like mange tilskuere tror jeg vi hadde fått svært SKUFFENDE stemning, så vi må gå i oss sjæl! Alle mann!!
        Og får vi mål imot må ikke vi gi opp! Hvis vi klarer å holde trøkket oppe, eller skape bra trøkk så hjelper det gutta våre på banen så til de grader. Det har vi sett flere ganger iår. Vi har klart å ta igjenen ledelse på slutten da Klanen trøkker på som bare rakkern. Vi har også sett at vi har tapt poeng i kamper hvor vi på tribunen bare har blitt grinete og sure og ikke skapt ((noe bra)) trøkk.. Så nå må vi stå på og ta i det vi kan uasett!!!

Så må vi vite ossen sangene skal synges, utføres. I Oslo By f. eksempel: Jeg synes vi enten skal droppe den, eller synge med klapp. Med klapp er den dritbra. Uten klapp er den lavmål av en sang..
        Syng høyt! Syng Stolt!

KOM IGJEN ENGA!!!
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Bråk i Oslo

Vålerenga- og Stabæk-supportere havnet i slåsskamp

Det skal ifølge politiet blant annet ha vært brukt flasker under tumultene, skriver VG.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Hvordan var stemninga? Hørtes bra ut fra tv

Comment

Sinnsyk stemning!!

Toget var vel den beste oppvarmninga vi kunne fått, og vi eide tribunen totalt!
              IKAROS

Comment

Stemninga var helt sinnsykt rå. Sto på L, og klarer ikke å forestille meg hvordan vi hørtes ut i resten av stadion, men det må ha gitt frysninger.
                Stabæk supporterene så ut som de var i skyggenes dal i går, det var ikke mye å høre fra dem. Vi viste 4.5millioner nordmenn hvorfor vi er norges beste supportergruppe.

Tenk om vi kunne samle alle på en tribune til neste sesong....
                Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                  Tenk om vi kunne samle alle på en tribune til neste sesong....
                  Da trenger vi å lære oss samhandling og hvordan sanger skal spre seg!
                  Sto midt på F/G og flere ganger hørte jeg tre sanger/takter samtidig.

Løste seg som regel kjapt men allikevel..

Når det er sagt: Det var et helvetes leven og nesten ingen dødpunkter!

Feiringa på 0-1 og 1-4 er det drøyeste jeg har vært med på

Comment

Ingenting i år har vel vært bedre enn når vi gikk opp til 1-4 og VI har vinni finalen, vi har vinni igjen.... Så sinnsykt trøkk det var da!
                    IKAROS

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                      Da trenger vi å lære oss samhandling og hvordan sanger skal spre seg!
                      Sto midt på F/G og flere ganger hørte jeg tre sanger/takter samtidig.

Løste seg som regel kjapt men allikevel..

Når det er sagt: Det var et helvetes leven og nesten ingen dødpunkter!

Feiringa på 0-1 og 1-4 er det drøyeste jeg har vært med på
                      Grunnet noe uortodoks plassering på tribuene endte vi vel opp med minst 3 sangfelt i dag. Enkelte ganger starta man en sang ved det ene cornerflagget, og en annen på motsatt side. dette var ikke noe problem, men folka på F/G blei til tider litt forvirra. For resten av stadion var det bare trøkk, tror jeg.
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                        Grunnet noe uortodoks plassering på tribuene endte vi vel opp med minst 3 sangfelt i dag. Enkelte ganger starta man en sang ved det ene cornerflagget, og en annen på motsatt side. dette var ikke noe problem, men folka på F/G blei til tider litt forvirra. For resten av stadion var det bare trøkk, tror jeg.
                        Enig med Erlink.
                        Jeg sto på J (nesten på linje med sidelinja). Her hadde vi et voldsomt sangfelt på K/L og et tilsvarende på F/G. Vi sørget for å synge med med det feltet vi hørte best, og det var et vanvittig trøkk i 2x45.
                        Hvorfor det skal være noe mål i seg selv at alle sammen på hele stadion skal synge den samme sangen forstår jeg ikke. Hva er meningen med at vi synger? At vi skal heie laget fram
                        Og spillerne skjønner da for pokker at vi heier på dem. 2-3-4 parallelle sanger? Er stemningen som i går så gir jeg da virkelig blanke i det!

Comment

Apropos ingenting:

Så på værmeldinga på tv2 og leste sånne "koselige" fun facts som ruller over skjermen. Mens damen viste fram noen skyer og soler, sto det plutselig:
                          "Dagen i dag er dedikert til å feire den hellige Martin"

Tilfeldig?
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                            Som "nøytral" tilskuer på pressa kan jeg bekrefte at det var et vanvittig trøkk gjennom kampen selv om det enkelte ganger blei starta forskjellige sanger og et det ved et par anledninger kom en gruppering noen sekunder etter en annen.

Med samma F, trøkket var helt utrolig!
                            (*´ェ`*)

Comment

Herlig trøkk og herlig tifo, endte opp i trappa F/G. Var veldig bra der oppe. Men hvis vi skal ha alle i en sving neste år, så er det kanskje en idee med ropert eller noe fordi det funka ikke helt sammen igår.

Comment

Working...
                              X