Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Flaggstang og tekstil

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flaggstang og tekstil

kan noen av dere tifosier tipse meg om hvor jeg får kjøpt flaggstang av den typen flaggborgen bruker,og hva slags tekstil som er brukt i flaggene.....

og nei,skal ikke starte min egen flaggborg på ullevål..
    -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Re: Flaggstang og tekstil

Vet i alle fall at man kan få kjøpt slike på tifo.it. De de har der er 6,5 meter lange.

Vet ikke om det er de samme som "vår" flaggborg bruker, men det kan da ikke være så mange forskjellige produsenter?

Comment

Ser at de også har på 5,5 meter.

Comment

Eller du kan gjøre som Pors supporterne dra til svinesund å kjøpe teleskop fiskestang
        Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

fant frem der nå,men har litt problemer med å skjønne prisen der,legger ved et klipp fra siste linja der jeg:min. 1: Euro 71.0000 x 1

hvor mye summasummarum?
          -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Tifo.it henger litt igjen i gamle italienske måter å gjengi priser på, og prisen her er da 71 [komma] 0000 euro - altså drøyt 500 kroner.

Comment

Jøss,da er det jo bare å løpe å kjøpe da...eller,trill og bestill

Comment

Working...
              X