Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag til melodi på sang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslag til melodi på sang

Her er en melodi som vil passe bra å ta på tribunen. Med riktig tekst, så kan det bli veldig bra..

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/369814
    Panzer er gud og Vålenga min rellion

Er ikke det "guttemusikken" eller hva den het? Hørte når jeg var liten...hehe
    IKAROS

Comment

tenkte litt å troy perkins,tippeligaens beste keeper,han fortjener en sang,på engelsk som han skjønner hehe..

hva med beatles melody all u need is love bare at vi skriker all we need is troy,troy,troy is all we need?

Comment

Originally posted by mars View Post
        tenkte litt å troy perkins,tippeligaens beste keeper,han fortjener en sang,på engelsk som han skjønner hehe..

hva med beatles melody all u need is love bare at vi skriker all we need is troy,troy,troy is all we need?
        Det er lenge siden sist det kom et sangforslag på engelsk her inne.
        La det bli lenge til neste gang også!

Comment

Metallica

Her en dag fikk jeg plutserlig over meg at "Master of puppets" kan bli et fett rop. Her er orginalen:

Just call my name, 'cause I'll hear you scream
          Master
          Master
          Just call my name, 'cause I'll hear you scream
          Master
          Master

Og klan-varianten:
          Bohema fra øst i Oslo by
          Vi er
          Enga
          Slakter all motstant, vi vinner på ny
          Vi er
          Enga

Jeg er åpen for at teksten kan endres. I stedet for "Vi er enga", går det an å rope "vi er klanen", eller "våler-enga", og vet heller ikke om "Bohema fra øst..." og "Slakter all..." er de beste linjene.

Uansett var poenget mitt at jeg tror det kan bli et fett rop med masse trøkk.

Comment

Originally posted by mars View Post

Tror Troy har norsk-kunnskaper nok til å skjønne "Troy Perkins, Troy Perkins, Troy Perkins Vålenga"
            Felt E

Comment

Working...
            X