Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jokke: Vålerenga-låt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jokke: Vålerenga-låt

Leste i Aften i dag at det har blitt funnet noen gamle jokkeplater, spilt inn av mannen sjøl hvor en av dem var merket "Vålerenga-låt". Videre står det at han holdt på å skrive en skeid sang før han forsvant. var jo skeidsupporter... Hva platen egentlig inneholder veit ingen foreløpig, måtte finne riktig medie å spille det av i...

Så veit dere det

Spennenede

Håper han ikke "disser" oss da, iom at han var Skeid-supporter...
    Enga for alltid.

Comment

http://oslopuls.aftenposten.no/kunst...icle104637.ece

Gleder meg jeg!
      " Football isn`t about life or death. it`s about something even more."

Comment

Originally posted by Robin View Post
        Leste i Aften i dag at det har blitt funnet noen gamle jokkeplater, spilt inn av mannen sjøl hvor en av dem var merket "Vålerenga-låt". Videre står det at han holdt på å skrive en skeid sang før han forsvant. var jo skeidsupporter... Hva platen egentlig inneholder veit ingen foreløpig, måtte finne riktig medie å spille det av i...

Så veit dere det
        Dette er jo enorme nyheter! Tenk så fett å spille den i andredivisjon når vi møter Skeid med andrelaget!

Comment

Jokke, Notorius B.I.G. og Tupac... Nå begynner trenden med artister som utgir nye låter etter "avgang" å nå Norge og.

Håper bare det ikke er en mobbelåt.
          Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Håper vi får høre den og isåfall gleder jeg meg!
            Hadde vært litt 'down' om det var mobbelåt, men vi er jo MYE større enn skeid, så menmen.. Spennende det her.
            KOM IGJEN ENGA

Comment

De må vel ha funnet en båndspiller som kan spille av denne tapen nå...? Noen som har hørt noe?
              Enga for alltid.

Comment

Originally posted by porby View Post
                De må vel ha funnet en båndspiller som kan spille av denne tapen nå...? Noen som har hørt noe?

Tror ikke de legger den ut på Youtube 'før' de har fått den ut på CD. ;-p

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                  Tror ikke de legger den ut på Youtube 'før' de har fått den ut på CD. ;-p
                  Jeg formulerte meg litt dårlig. Tenkte mer på om det var noen som hadde hørt noe om fremgangen angående denne båndspilleren... Kan ikke tenke meg at Jokke har funnet opp sitt eget bånd å spille inn denne sangen på?
                  Enga for alltid.

Comment

Jule giggen til valentourettes den 19 des er som vanlig utsolgt... gleder meg som en gris.

Tror nok det går en stund før disse låtene event kommer ut... men det hadde vært kult om de kom.

Comment

Originally posted by porby View Post
                      Jeg formulerte meg litt dårlig. Tenkte mer på om det var noen som hadde hørt noe om fremgangen angående denne båndspilleren... Kan ikke tenke meg at Jokke har funnet opp sitt eget bånd å spille inn denne sangen på?
                      Jeg bare erter...

Han har sikkert spelt den inn på en 8 spors.

Comment

Working...
                      X