Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga Kjerke er ikke god nok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by superbohem View Post
    Lukter litt prematur bonde som skal skape furore på forumet av trådstarter.
    Skjønner at noen ikke syns like bra om at folk utenfor Vålerenga skriver på forumet, men det får vel bare være det samme. Som "bonde"(eller hva faen du vil kalle meg), så kan vel jeg, bedre enn noen av dere innfødte, si hvordan en utenforstående oppfatter "kjerka"?

Comment

Detta må være en av de merkeligste trådene her inne.

Byliv, sorry, ikke en av dine mest geniale idèer.

Comment

Originally posted by batman View Post
        Detta må være en av de merkeligste trådene her inne.

Byliv, sorry, ikke en av dine mest geniale idèer.
        Ettersom dette er hans første innlegg her på forumet så det er vel den mest geniale ideen han har hatt på klansforumet
        IKAROS

Comment

Originally posted by Emilio View Post
          Skjønner at noen ikke syns like bra om at folk utenfor Vålerenga skriver på forumet, men det får vel bare være det samme. Som "bonde"(eller hva faen du vil kalle meg), så kan vel jeg, bedre enn noen av dere innfødte, si hvordan en utenforstående oppfatter "kjerka"?
          Jeg tror innlegget med bonde-referanser ikke var rettet mot deg og ditt innlegg, men rettet mot trådstarter, som noen kanskje mistenker for å seile under falsk flagg. Ditt innlegg bekrefter bare det vi hevder, nemlig at Kjerka er den fineste og flotteste sangen som finnes.
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
            Jeg tror innlegget med bonde-referanser ikke var rettet mot deg og ditt innlegg, men rettet mot trådstarter, som noen kanskje mistenker for å seile under falsk flagg. Ditt innlegg bekrefter bare det vi hevder, nemlig at Kjerka er den fineste og flotteste sangen som finnes.
            Bra at noen skjønner meg skrible
            Felt E

Comment

Originally posted by Skrible View Post
              Da er det greit. Ikke at jeg skal si meg enig i din påstand om at det er den flotteste sangen som finnes, men jeg må jo si at den er fin.

Comment

Originally posted by Emilio View Post
                Da er det greit. Ikke at jeg skal si meg enig i din påstand om at det er den flotteste sangen som finnes, men jeg må jo si at den er fin.
                Ikke legg hodet på hoggestabben nå, Emilio. Så langt liker vi deg (så langt det går for en klansmann selvfølgelig).
                Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                  Ikke legg hodet på hoggestabben nå, Emilio. Så langt liker vi deg (så langt det går for en klansmann selvfølgelig).
                  Hehe, greit det. Har aldri hatt noe ønske om å være uvenn med noen i klanen uansett, siden de eneste tippeligakampene jeg får med meg til neste år sannsynligvis er på Ullevaal. Har nemlig en tendens til å bli fasinert av det vidunderlige tribunelivet dere til tider lager

Comment

Originally posted by Magnus View Post
                    Vål'enga kjerke - kan den brenne?
                    Vål'enga kjerke - klart den kan!
                    Vål'enga kjerke - kan den fikses?
                    Vål'enga kjerke - klart den kan!
                    OT

Dagens beste innlegg. (som ble postet for fem dager siden)
                    Passer bra å synge de gangene vi spiller en dritkamp og har fått juling av et drittlag. Vi taper en gang iblandt, men vinner til slutt.

Comment

Originally posted by Bjævern View Post
                      OT

Dagens beste innlegg. (som ble postet for fem dager siden)
                      Passer bra å synge de gangene vi spiller en dritkamp og har fått juling av et drittlag. Vi taper en gang iblandt, men vinner til slutt.
                      Da kan vi vel også henge oss på den alle andre lag synger?

Melodien er den gamle OL-floka vi hørte på lillehammer:

Vi brenner ned våålenga kjerke
                      så hopper vi opp og ned
                      Vi brenner ned våålenga kjerke
                      ja alle kan bli med
                      Vi pisser på kjerke gølvet
                      bla bla bla...

IKAROS

Comment

"Vålerenga Kjerke" har da aldri vært en religiøs sang? Sangen handler (for guds skyld :P) bare om et stort øyeblikk fra stedet klubben kommer fra. Sangen passer fortsatt utmerket og jeg forventer at ingenting endres på den. Det er en flott sang, som viser klubbens identitet og sjel, lets keep it!

Comment

Working...
                        X