Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bojan, se på han

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bojan, se på han

Noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i sangen på mp3? Søkte på youtube, men fant ingen video som så ut til å ligne på en sang video av han..
    KOM IGJEN ENGA

Originally posted by SondreSM View Post
    Noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i sangen på mp3? Søkte på youtube, men fant ingen video som så ut til å ligne på en sang video av han..
    http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=209108

Her er sangen fra vif-tv.
    Kanskje det kan hjelpe.
    EVIG VIF

Comment

bra sang,men ikke mange som kan den og siden folk heller vil ha moa moa moa moa moa,kan det være en løsning og ha den i steden,

Comment

Så Bojan skal miste sangen han fikk, fordi folk ikke skjønner at det er hans sang, og ikke Moa sin? Moa kom sist, og han har også fått sin egen sang. Problemet er bare å få rettet på de som er feillært...

Comment

problemet er at folk synes det er greit og synge samme melodi på to spillere,så har man prøvd og kjefte på folk men det hjelper ikke,hva skal man gjøre?

Comment

Originally posted by Johannes View Post
            problemet er at folk synes det er greit og synge samme melodi på to spillere,så har man prøvd og kjefte på folk men det hjelper ikke,hva skal man gjøre?
            Måten å fjerne Moa moa moa moa moa, er å synge Moas ordentlige sang lenge etter at moa moa moa er ferdigsunget.. folk blir fort slitne av den.. mens "Dribler av deg skoa"-sangen er mye lettere å synge lenge.

Comment

Working...
            X