Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd vålerenga-lyn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd vålerenga-lyn

Fler en meg som er klare for å lage litt stemning igjen? Lenge siden sist nå.
    Husker treningskampen fra ifjor, syntes det blei dårlig med liv på langsiden. Lang og tynn tribune. Kan ikke de som virkelig er klare for å synge igjen stå bak målet? Så kan vi ha et sangsentrum der...?

Hadde lett vært med på å stå bak målet. Kan vel ikke være så vanskelig å få til?
    IKAROS

Comment

Hadde vært fett å stå bak målet! Men det er jo ikke så stor plass der, men jeg er med!
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
        Hadde vært fett å stå bak målet! Men det er jo ikke så stor plass der, men jeg er med!
        Det var ganske fullt bak målet forrige vinter? Eller husker jeg feil? Jeg mener det begynte som en sittende tribune med unger og familier, før UE kom å stilte seg opp der (jeg sier ikke at det var dumt, bare at det skjedde )

Comment

Det er uansett vanskelig å få skikkelig trøkk fra langsidene, siden det er så få rader.. så kortsida hadde hvert kult!

Comment

kan ikke noen som har med klanen.no legge ut info om at de som vil synge står bak målet imorgen? Hadde vært artig om vi fikk lagd litt stemning!!

Comment

Originally posted by kaputt View Post
              Det var ganske fullt bak målet forrige vinter? Eller husker jeg feil? Jeg mener det begynte som en sittende tribune med unger og familier, før UE kom å stilte seg opp der (jeg sier ikke at det var dumt, bare at det skjedde )
              UE? Tenker på vel noen andre?

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                Nope, det var Unge Enga i den tiden eller EC, hvis jeg ikke tenker på den kampen for 2 år siden?

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                  Nope, det var Unge Enga i den tiden eller EC, hvis jeg ikke tenker på den kampen for 2 år siden?
                  Unge enga forsvant vel etter 05 eller 06 hvis jeg husker rett, så må ha vært EC isåfall..

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                    Jaja masefolk, dere skjønner hvem jeg mener, da
                    Last edited by kaputt; 19.02.2009, 22:32. Reason: Stemningsforandring...

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                      Jaja masefolk, dere skjønner hvem jeg mener, da
                      Håper du ikke tenker på IB?

Comment

Working...
                      X