Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hoppeteknikker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoppeteknikker

Hallois godtfolk!

Synes hoppinga vår under "hoppesangene" har ett relativt bra forbedringspotensial.

Mitt forslag på " shalalalala ååååå våålenga " kan være at alle tar å legger arma over sidemannen/kvinnen å hopper i takt, dette har en effekt som gjør at alle vil hoppe og ikke minst, det ser jævla bra ut.

Video hvor frankfurt supporterne gjør dette: http://www.youtube.com/watch?v=Y4SPP...eature=related

drit i trommene å låta, bare se på hoppinga!

Mener det er fullt gjennomførbart å kjøre dette på en sang i bendit i år!

Elektrisk stemning......
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Det hadde vært en god idé å få til noe ordentlig hopping. Det viktigste er vel faktisk å få alle på syngefeltene til å hoppe i det hele tatt. Det ser for dumt ut når bare annenhver person hopper.

Comment

Det henger jo litt sammen da.

Dersom man hadde fått en rutine på at på en bestemt sang skulle man gjennomføre en sånn type hopping hadde alle blitt med. For om de to ved siden av deg setter hånda rundt skuldern din og hopper i takt så hadde du hengt deg på selvom du ikke sang eller var helt med. Det er mye lettere å stå stille når man ikke blir fysisk påvirka.
      IKAROS

Comment

Bra ide, sant det superman sier også, men det er vel sånn stabekk gjør, hvis jeg ikke tar feil?

Comment

stabæk hopper vel sidelengs?? her snakker vi opp og ned..... men mulig jeg tar feil!

Comment

Dem hopper sidelengs ja..

Comment

Håper ikke og tror ikke det er slik Supermann mener.
              Sånn sidelengs-hopping som Liiiin og Stabbekk driver med, kan de ha for seg selv.
              Slik jeg forstår det, handler det om å gi naboen en klapp på skulderen slik at man "tvinger" han/hun til å bli med.

Comment

Jeg håper ingen missforstår, jeg mener IKKE vestkanthopping, men hoppinga på videoen. Dette må være mulig å gjennomføre på en av sangene våre, første hjemmekamp. Kan sanggruppa dele ut lapper om dette?

Comment

Håper ikke i takt, ingen tråer holder meg.
                  ouSV - Enga for de gale!

Comment

Syns det når man ikke ser litt kulere ut når man ikke hopper i takt , men i starten går det jo an å ha arma rundt hverandre for å få alle til å hoppe og så sleppe og hoppe som man vil...

Side-hopping er for vestkanten og allede andre bønda..
                    KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                      Håper ikke i takt, ingen tråer holder meg.
                      Hopper*

Er vel bare å riste i sideman nårru hopper sjøl, hvertfal på sangfeltet.
                      Da får du kanskje vekk alle dissa "turistene" som ikke ønsker å bli med på sånnt, også får du kanskje med andre som liker og trøkke litt til.
                      ouSV - Enga for de gale!

Comment

Hopper*

Da får du kanskje vekk alle dissa "turistene" som ikke ønsker å bli med på sånnt, også får du kanskje med andre som liker og trøkke litt til.
                        Det er sant, selvom jeg trodde du skulle rive meg neddover tribunen i Trondheim
                        IKAROS

Comment

Hopper*

Takk for ristinga igår Fyrtegn. Jeg tror kneet snart blir bra igjen.

Altså ikke rikk på sidemann, mer enn et kom igjen nå. Man aner ikke hvilken forfatning knæra, eller ryggen til nestmann er.
                          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Man faller og reiser seg opp igjen!

Comment

Originally posted by Fabio View Post
                              Takk for ristinga igår Fyrtegn. Jeg tror kneet snart blir bra igjen.

Altså ikke rikk på sidemann, mer enn et kom igjen nå. Man aner ikke hvilken forfatning knæra, eller ryggen til nestmann er.
                              4,6,8,10 hvilken kjeks elsker jeg, Wabio,Wabio,Wabio,Wabio
                              ouSV - Enga for de gale!

Comment

Working...
                              X