Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Rosenborg - Vålenga 15/3-09

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Rosenborg - Vålenga 15/3-09

Det er kun solgt 370 billetter hittil, så ligger vel ikke ann til fullt klansfelt?

Vi får hvertfall ett litt "bedre" felt nå enn hva vi hadde i fjor etter hva jeg har hørt, mens Kjernen skal stå over det feltet vi sto på i fjor.

Så ut som ET har lagd noen nye flagg, så får håpe folk gidder å bruke de!

Mange her inne som skal oppover?
    IKAROS

Pleier vi ikke være rundt 1000 stk på denne turen?

Men uansett så tipper jeg at de som drar lager bra med liv.
    Lerkendal skal veltes

Mvh Stefan
    - ut på tur, aldri sur...

Comment

Det virka som vi var ganske mange, fylte hvertfall opp feltet ganske greit.

Sto helt nederst i første omgang, hvor det var ganske mange som forsøkte seg som forsangere samtidig som det kom sanger bakfra. Det fungerte ikke optimalt kan man si

Når man i tillegg har ett par folk som slår så hardt på de reklameskiltene forran at man ikke hører sangene som kommer, og de ikke slår i takt engang... Da blir det vanskelig å henge seg på.

Sto litt lenger opp i andre omgang og fikk hvertfall følelsen av at det var bedre stemning da.

Totalt sett tror jeg "kvaliteten" på vårt bidrag ikke var noe særlig bedre enn resultatet på kampen..
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Det virka som vi var ganske mange, fylte hvertfall opp feltet ganske greit.

Sto helt nederst i første omgang, hvor det var ganske mange som forsøkte seg som forsangere samtidig som det kom sanger bakfra. Det fungerte ikke optimalt kan man si

Når man i tillegg har ett par folk som slår så hardt på de reklameskiltene forran at man ikke hører sangene som kommer, og de ikke slår i takt engang... Da blir det vanskelig å henge seg på.

Sto litt lenger opp i andre omgang og fikk hvertfall følelsen av at det var bedre stemning da.

Totalt sett tror jeg "kvaliteten" på vårt bidrag ikke var noe særlig bedre enn resultatet på kampen..
        Teit å prøve å tromme takta når man ikke har takt.. Greit å lage litt lyd innimellom, men ikke mens det går sanger. Må få en bedre ordning på at sanger startes bak i feltet, så må resten hive seg på.

Føler ikke at vi tapte 3-0 på tribunen egentlig, synes spesielt at stille i fjøset var passende på 89 minutter. Tror at ullevål hadde sett helt anderledes ut om vi hadde leda 3-0 mot de på det tidspunktet.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
          Føler ikke at vi tapte 3-0 på tribunen egentlig, synes spesielt at stille i fjøset var passende på 89 minutter. Tror at ullevål hadde sett helt anderledes ut om vi hadde leda 3-0 mot de på det tidspunktet.
          Forhåpentligvis hadde Ullevål sette annerledes ut. Men jeg begynner å tvile... Hele andre omgang sleit vi med å få folk med på sangene. Og makan til mye syting har ikke jeg hørt på lenge på en kamp. Jeg skjønner ikke at folk foretrekker å syte fremfor å gjøre det eneste som kan støtte laget: synge. Det lille vi kan bidra er en mentalt støtte som kanskje får gutta til å våkne opp og å gi det lille ekstra. Og så forventer sytepavene at gutta skal gi alt på banen. Det er i motgang vi skal støtte mest. Ellers skiller vi oss null og niks fra Bartesupporterne som kun synger når det går bra (og ikke alltid da heller...)
          Jeg håper jeg slipper å se klanen i så dårlig form på en kamp igjen.

Soso
          Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Working...
          X