Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sportsquizresultat 11.11.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportsquizresultat 11.11.

En hard, men rettfedig aften endte på følgende måte:

1 BRØDRENE BERNTSEN 49
    2 ABSOLUTT IKKE 47
    3 SØSK, VERSTE VESTKANT, BITER 43

4 TÅKEHEIMEN 42
    5 BARRY BARRY, BADA BING 41
    6 DE TALENTLØSE 37
    7 FEIL SVAR RIKTIG BAR 36

8 ELMER MIDD 35
    9 JO BERGSVANDS 30
    10 DP BALLKICKERS 28
    -----------------------
    11 BISLETT BABES 27
    12 FRITZ GOES TO STALINGRAD 23

Sees på onsdag.
    KG.

Tabellen

Sammenlagt etter seks runder:

1. Bitter 52
    2. Verste Vestkant og Brødrene Berntsen 50
    3. Absolutt ikke 49
    4. SØSK 47
    5. Tåkeheimen 45
    6. Feil svar riktig bar 44
    7. Barry Barry 41
    8. Bada Bing 37
    9. Jo Bergsvands vitner 31
    10. De talentløse 26
    11. Skamslåtte bønder 19
    12. DP Ballkickers 11
    13. Mil etter mil og Ittno 8
    14. Sjonkys menn og IDL 6
    15. BOCA, Ola Ltd og Lillehammer Special Olympics 4
    16. Glupingene og Elmer Midd 3
    17. Bislett babes, Liggeunderlaget og Øhrbeck Hansens læresveinar 2

Comment

Jeg merker meg at vi så langt i sportsquizsesongen har fått spørsmål om både Kjells fødselsår, og sist hans vekt. Foreslår å ha et fast spørsmål om Kjell på hver quiz, for eksempel om hans høyde, kroppshårdekning, garderobe, etc, etc. Masse å ta av gjennom året vil jeg tro.

(dette innlegget er bare delvis ironisk ment)

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
        Jeg merker meg at vi så langt i sportsquizsesongen har fått spørsmål om både Kjells fødselsår, og sist hans vekt. Foreslår å ha et fast spørsmål om Kjell på hver quiz, for eksempel om hans høyde, kroppshårdekning, garderobe, etc, etc. Masse å ta av gjennom året vil jeg tro.

(dette innlegget er bare delvis ironisk ment)
        Jeg kommer ihvertfall til å titte bort på "rallar'n" til Kjell hvis vi møtes ved pisserenna...

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Vil minne om at det var Thorbjørn Berntsen som stod for fødselsårspørsmålet.
          Idag blir det ingen ting om meg og jeg kan garantere det samme for de nærmeste fem åra.
          Hadde en plan om et spørsmål vedrørende størrelse på analåpninga mi etter bæring av tre stk tomme Schous-kokkølflasker, men valgte å droppe det etter massiv kritikk fra blant annet bayer-Frydenlund.
          Kjønnsykdomspørsmålet faller også bort.

KG.

Comment

Originally posted by KjellG View Post
            Vil minne om at det var Thorbjørn Berntsen som stod for fødselsårspørsmålet.
            Idag blir det ingen ting om meg og jeg kan garantere det samme for de nærmeste fem åra.
            Hadde en plan om et spørsmål vedrørende størrelse på analåpninga mi etter bæring av tre stk tomme Schous-kokkølflasker, men valgte å droppe det etter massiv kritikk fra blant annet bayer-Frydenlund.
            Kjønnsykdomspørsmålet faller også bort.

KG.
            Ok, vi får holde ut til 2014, da. Men med 5 års tenketid regner jeg da med at vi får alle Kjell-spørsmåls mor på bordet.

Men siden kokkølflaskespørsmålet ikke dukker opp, kan du jo blåse svaret her på forumet?

Comment

Vil minne om at det var Thorbjørn Berntsen som stod for fødselsårspørsmålet
              Og dette året er faktisk også mitt fødselsår. Kledelig beskjeden som jeg er valgte jeg å bruke Kjell i stedet for meg selv så spørsmålet ble; "det eneste året dette har skjedd: Ipswich vant serien i England, Gjøvik/Lyn den norske cupen OG Kjell G. ble født?"

For øvrig svarte mitt eget lag at Kjell var to år yngre enn meg ...

Comment

Working...
              X