Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Det er med glede

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er med glede

...jeg kan melde at både spørsmål og svar nå er i boks til morgendagens sommerquiz. Vi har til og med klart å samle 50 i antallet av begge deler.

Det blir både sport, geografi, trash, historie, naturfag, musikk og andre krumspring, noe som forhåpentligvis vil bidra til en del spass rundt bordene.

Quizen er altså i rute, i motsetning til norske fly.

-L-

Re: Det er med glede

I rute er også sommerens cometlag, Menn, som har sendt Finnen på ferie og erstatter han med en gammal quiz-legende.

Opplev både han og mye annet rundt barens vestre hjørne i aften fra 17.59 og utover i de små nattetimer.

En pallplassering er definitivt innenfor rekkevidde.

Problemet blir kanskje musikken til Kjell Henning...

KjellG.

med Ciderspreng.

Comment

Hvilken legende er det snakk om ?

Kan det være Trailersjåføren fra MajorTrans ?

En kollega av Fritz, som hadde kjørt tur/retur Italia i 20 år, uten å merke at han kjørte gjennom Østerrike ?

Eller er det John Brennevin ?

Eller Bjørn Brennevin ?

Eller har jeg etter langt fravær fått status som "gammel quizlegende" ?

Jeg er ihvertfall meldt sliteklar i Arbeidergata ca 16:30...

Fetter Henrik

Comment

det er mye Ben C. er om dagen, men klare til quiz er vi nok ikke. Det er voldsomt så populært det er å være i molde om dagen. Formann, Hammerød og Rønsen er alle å finne i magne hoseth land.

Det betyr fortvekk at det bare er skipper'n og meg igjen til å holde fortet, noe som fort betyr at det er ledig plasser under dartskiva i dag..

erik, varm
        Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 11:34 skrev gatetjukken:

> Det betyr fortvekk at det bare er skipper'n og meg igjen til å holde fortet, noe som fort betyr at det er ledig plasser under dartskiva i dag..

>

> erik, varm

Mulig Harry Q blir overtallige idag, og kan avse en eller annen til de to ukjente sønner.

Gratulerer forøvrig Erik E med å ha sammenskrevet "fort vekk" til "fortvekk." For en gangs skyld det motsatte av normalen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif
          Harald Quizna
          "Vi curler Deres kone, kjøler Deres pjolter og installerer Deres ledninger. Vi anbefaler oss!" (Reklameskilt i Bygdø curling-hall)

Comment

men hva er riktig, fort vekk eller fortvekk? det ble vist ikke mer riktig selv om jeg ikke delte or den e(!)

nu bærer det på quiz, legg pepsi maxen på kjøla!!

erik, sprek og sunn:-)
            Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Working...
            X