Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dartmania 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dartmania 2010

Måtte alle turneringer bli som denne!

Ikke nødvendigvis at o'store homofile forbilde Kjell Grønnvaldsen/Grønnstangsen/Grønningen (stryk det som ikke passer) måtte vinne hver gang, men la nå for alltid stemningen måtte bli som igår.
    Ikke vet jeg hva som skjedde i den semifinalen hn ikke var involvert i, men det var så sinnsykt fortjent at en mann som gjorde sitt ytterste for å penetrere en godt voksen herremann med gin/tonic-smak i rasshølet stakk avgårde med tittelen denne gangen!! (nå har jeg ikke glemt de deilige bildene i hodet mitt der opptil flere av finaledeltakerene blotter sine mer eller mindre korpulente skrog)

Når han i tillegg presterer å hive decent dart i tillegg så er det hele fullkomment!!

Hill Kjell Grønningen!!!!!
    Måtte ditt anus bli forherlighet med allskens safter for evig tid!!!!!

Ærbødigst...
    - en svakt plassert gladgutt med sans for det rosa

Takk takk!
    Nakenhet hører med overalt, også under de aller største dartevenementer.
    At buksene fallt i semifinalen er bare sånt som skjer.

Når så Ræder og undertegnede kasta skjorta i selve finalen blei det nok litt for mye for våre motstandere Axel(Pil i bue) og Øystein(KPU).
    Ikke det at de kasta dårlig, så langt der i fra, men fastere og bedre trente kropper har vel Bohemen sjelden sett og opplevd.
    Selv lokalets kvinner sklei av stolene(det samme gjorde et par av gutta i GA).

Jeg hadde griseflaks som i det hele tatt kom til finalen og satsa på show og entertainment framfor dartfinesse.
    Men plutselig satt også kastinga og vips var jeg mester!
    Dette viser at alt er mulig, selv for en som var seeda som nummer 20 i turneringa.

300 Klubben viste med denne dobbeltseieren at dartens grand old men langt fra er ferdige, vi kaster fortsatt for langt flere enn bare oss sjæl og se ikke bort fra at vi tar London(byen altså...)med storm når vi drar over neste torsdag.
    Best i Oslo, best i Norge og sannynligvis også best i verden.

Takk til alle 32 som deltok i går, det var en konkurranse av godt gammalt merke og stemninga var hele tida høy og relativt fuktig.

Nå ser vi fram mot Påskesprinten som i år arrangeres torsdag den 1.april.
    Dette er en åpen turnering for alle registrerte WDS-kastere.
    Jeg har gjort mitt for de neste 10 åra og kan puste rolig ut.
    Det føles deilig å være her oppe i darthimmelen.

Sikkerheten Kjell.

Comment

merker meg at du lot deg rive med av min noe tidligere bare overkropp....

fint å kunne inspirere et medmenneske:-)

erik, sannsynligheten selv

Comment

p.s. gratulerer med seier!

Comment

Som propagandaminister i 300 Klubben må jeg innrømme at jeg ble inspirert, både visuelt og åndelig av diverse kropper i går.
          Grunnen til denne stadige overkroppflashinga var selvasgt årets spreke dartmania-t-skjorter som selvsagt mårre prøves i barområdet.

Vi snakker om kroppslige storheter som den allerede nevnte Engen, Espen fra PIB, Jossi fra samme klubb, Oppi(innbilling) og håpet om at Håvard Libæk også skulle brife med korpusen.
          Det ble med håpet.

Kvinnelig avkleder ble vi snytt for, men ryktene sier at ting kan komme til å skje allerede i Påskesprinten...
          Nå er jeg snart klar for barjøgleri og quiz.

KjellG.
          Dartmaniac 2010.

Comment

Working...
          X