Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater fredagsquiz 11. mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater fredagsquiz 11. mars

Maksimal poengscore: 69 poeng (35+34), pausepoeng i parentes:

1. 67 p – IDL (33)
    2. 62 p – Glede & Hurra (29), H1914 (32)
    3. 60 p – Øst for Enga (29), Hardyguttene (30), Sixpack (30), Roccos Frisko Disco (31)
    4. 58 p – Heltinner (30)
    5. 56 p – Piker (29), Stiklestad (28)
    6. 55 p – Harry Quizna (26),
    7. 54 p – Papirtigrene (25)
    8. 53 p – 4ever Blowing Bubbles (29)
    9. 51 p – Besserwissers (26), Eli Hagen (26), Den gode bader en ugle (26) Beautyschool Dropouts (27)
    10. 49 p – Las Cucarachas (22)
    11. 48 p – Menn (23)
    12. 47 p – Tjukk i håret, tynn i huet (21), Hjørnet i baren (22)
    13. 40 p – Sotahjørnet (21)
    14. 39 p – Harlems Angels (16)
    15. 34 p – Yoda og hans medarbeidere (20)

Kommentar:

Noen endringer, de viktigste er at Beautyschool Dropouts var snytt for 3 poeng, Roccos hadde fått 1 poeng for lite.

Et par lag kom opp og ville ha riktig for Oset for spørsmålet om utslippet i Akerselva, men jeg mener det klart fremgikk at det var hvem som hadde ansvaret for utslippet jeg var ute etter, jeg sa vel hvilken bedrift, organisasjon el.

Et hjertesukk her, det er IKKE veldig smart å komme opp akkurat når QM står og leser opp poengsummer og rangering og be ham da ta stilling til hva som bør godkjennes.

Grr...
    Jan Quizna
    Jeg var så stygg som liten, at de hadde bare negativene av meg i familiealbumet.

Var det ikke noen Tvangstenkere med også. Kan ikke se dem ...

Comment

Oops, beklager, Tvangstenkerne deler 6. plassen med Harry Quizna på 55 poeng.
      Jan Quizna
      Jeg var så stygg som liten, at de hadde bare negativene av meg i familiealbumet.

Comment

Den er god. Da er tabellen oppdatert. http://www.mylder.no/idl/views/763

Comment

Originally posted by Foxfive View Post
          Et par lag kom opp og ville ha riktig for Oset for spørsmålet om utslippet i Akerselva, men jeg mener det klart fremgikk at det var hvem som hadde ansvaret for utslippet jeg var ute etter, jeg sa vel hvilken bedrift, organisasjon el.
          Vi hadde ikke oppfatta spørsmålet dithen, men uansett synes jeg av prinsipp det er merkelig å få feil på å spesifisere mer enn quizmaster egentlig var ute etter.

Det er litt som å spørre: I hvilket område ligger Bohemen, få til svar ved Professor Aschehougs Plass for deretter å gi feil fordi det ikke skulle være vanskeligere enn å svare i Oslo Sentrum.
          in Absinthia

Comment

Tja, det er lov å være uenig, men jeg mener jeg ganske klart spurte om hvem som hadde hadde ansvaret, bedrift, organisasjon el. Snakket også med en del lag om hvordan de oppfattet spørsmålet, og de var ikke i tvil.

22 lag svarte for øvrig Vann- og avløpsetaten.
            Jan Quizna

Comment

Working...
            X