Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater fredagsquiz 29. november

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater fredagsquiz 29. november

Maksimal poengscore 66p, 32p i 1. omgang og 34p i 2. omgang (pausepoeng i parentes):

1. 63p – IDL (30)
    2. 58p – Piker (28)
    3. 57p – Heltinner (27), Tvangstenkerne (27), Sixpack (28), Glede& Hurra (28), H1914 (28)
    4. 53p – Eli tjukk i huet (25), 4ever Blowing Bubbles (26)
    5. 52p – Harry Quizna (26), Hjørnet i baren (26)
    6. 49p - Tjukk i hue (25), Las Cucharachas (23), Beauty School Dropouts (22), Papirtigrene (23), Øst for Enga (24),
    7. 47p – 30-tallskameratene (21), Den gode bader en ugle (22)
    8. 46p – Sota (22)
    9. 45p – Menn (19)
    10. 40p – Facebook Høgre (21)
    11. 37p – Beautiful Users (16)
    12. 33p – Del Piero (15)
    13. 26p – Bleieskiftarbeiderne (14)

Kommentarer:

Bonger gikk til IDL, Heltinner og Papirtigrene.

Heltinner trukket 1 poeng på grunn av feilretting, ellers litt korreksjoner nederst. Laget som rettet Del Piero (ukjent), bør ta seg en bolle eller to.

En liten quizanalyse viser at kun IDL og Kakerlakkene hadde full score på Melodi Grand Prix-spørsmålet, som var vanskelig. Kun Sixpack hadde riktig/tok sjansen på Glen Campbell, som nok ble i vanskeligste laget, og få lag hadde alle filmene til Oddvar Bull Tuhus, et spørsmål som kanskje ble litt for utslagsgivende.

Ellers takker quizmasterne for en hyggelig aften og portvin.
    Jan Quizna
    Jeg var så stygg som spedbarn at moren min ammet meg gjennom et sugerør.

Originally posted by Foxfive View Post
    Maksimal poengscore 66p, 32p i 1. omgang og 34p i 2. omgang (pausepoeng i parentes):

1. 63p – IDL (30)
    2. 58p – Piker (28)
    3. 57p – Heltinner (27), Tvangstenkerne (27), Sixpack (28), Glede& Hurra (28), H1914 (28)
    4. 53p – Eli tjukk i huet (25), 4ever Blowing Bubbles (26)
    5. 52p – Harry Quizna (26), Hjørnet i baren (26)
    6. 49p - Tjukk i hue (25), Las Cucharachas (23), Beauty School Dropouts (22), Papirtigrene (23), Øst for Enga (24),
    7. 47p – 30-tallskameratene (21), Den gode bader en ugle (22)
    8. 46p – Sota (22)
    9. 45p – Menn (19)
    10. 40p – Facebook Høgre (21)
    11. 37p – Beautiful Users (16)
    12. 33p – Del Piero (15)
    13. 26p – Bleieskiftarbeiderne (14)

Kommentarer:

Bonger gikk til IDL, Heltinner og Papirtigrene.

Heltinner trukket 1 poeng på grunn av feilretting, ellers litt korreksjoner nederst. Laget som rettet Del Piero (ukjent), bør ta seg en bolle eller to.

En liten quizanalyse viser at kun IDL og Kakerlakkene hadde full score på Melodi Grand Prix-spørsmålet, som var vanskelig. Kun Sixpack hadde riktig/tok sjansen på Glen Campbell, som nok ble i vanskeligste laget, og få lag hadde alle filmene til Oddvar Bull Tuhus, et spørsmål som kanskje ble litt for utslagsgivende.

Ellers takker quizmasterne for en hyggelig aften og portvin.
    Til info !
    Vi var strålende fornøyd med vår sensor fra første omg og finner bolleutsagnet støtende og stigmatiserende
    At det fremdeles finnes folk der ute som ser andres nød og desperasjon er ett gode.
    Vi bøyer oss dog for masteranes reviderte innspill
    Ærbødigst
    Kristian på vegne av Del Piero

Comment

He-he, ett tips til lag som retter:

Ikke før opp egne resultater i samme feltet som laget dere retter for. Når man attpåtil fører opp to poengsummer for "Sum 1. omg.", er det på tide med en bolle eller to.
      Jan Quizna
      Jeg var så stygg som spedbarn at moren min ammet meg gjennom et sugerør.

Comment

Working...
      X