Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Quizen igår

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Quizen igår

Ikke til forkleinelse for quizen, men Bayern var også god på

fredag. Som den pleier å være! Da betyr det ikke så mye

at det blir stilt vanskelige eller lette spørsmål.

hbrx.

Comment

Selvom det kanskje ikke høres helt pent ut, innrømmes det gjerne at Hovedstyrets resultater fredag skapte stor stemning rundt Pikebordet! Vi synes alltid det er bittelitt "gøy" når de beste lagene for en gangs skyld havner langt nedover lista. Oss om det!! Og det sendes seff gratulasjoner til Heltinner! Well done!
      Heidimor Pike

Comment

At ting gikk litt over styr på Clash-spørsmålet er hevet over enhver tvil.

Når allikevel over halvparten av lagene svarte The Clash er jeg vel ikke helt sikker på at Jan Quizna hørte helt riktig han heller.

Selvsagt spurte jeg ikke om vokalistens fornavn, jeg mente ihvertfall ikke å gjøre det.

Da hadde det blitt for sært og vanskelig, selv om Joe Strummer og the Clash for min del hører til blant barnelærdommen.

Sære og vanskelige musikkkspørsmåk strider mot mine quizprinsipper.

Mulig misforståelsen skyldes generell snøvling og sløv mumling, som jo er mitt varemerke!

Jeg skal skjerpe meg og uttale ting t y d e l i g e r e ved neste korsvei.

KjellG.

Comment

Vi innfører VIDEODØMMING!!

Slapp av, det var en spøk.

Comment

Joda, du ba om fornavn og etternavn. Hvorpå vi ble finta helt vekk i vårt søk etter en artist med for- og etternavn.
            mvh

Ogni M

Comment

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

IDL er vel tilbake fra utlandet. Det var mindre opptøyer å se i Paris enn på en gjennomsnittlig fredagskveld på Bohemen. Resultater (og kanskje en analyse)kommer om ikke lenge.

Trine

Comment

Utdrag fra manus til filmen "En Dag I Quizmaster Grønningens liv".

Manus: Stefan Kunopek, basert på et tidligere uutgitt verk av Aleksandr Solzhenitsyn

Scene 04: Et mørklagt hus på Vålerenga, sen natt, tidlig morgen, det eneste som lyser at det blafrende,kalde, mekaniske blå lyset fra dataskjermen. Grønningen svetter, men synes selv han har kontroll.

Grønningen: da må jeg jo ha et musikkspørsmål.... jaaaaaaa. Skare bli nåa? Jeg har jo spilt alt jeg har ellers... Dæven, jeg husker jeg var litt forelska i hu derre Gro Anita Schønn, hun kan jeg spille! Og så må alle skrive hele navnet hennes, det skriver jeg klart og tydelig på spørsmålsarket mitt!

Scene 07: Fredag morgen etter frokost, tydeligvis...

Grønningen: Dæven han derre Engen azzzzzz!!! Kan han ikke holde fingra fra keybårdet! Blikke noe moro å spille henner nå som han har skrevet svaret! Vel. jeg finner en cd der nede jeg spiller, hakke mer tid nå...

Note til fotograf: zoome inn på svarark, hvor alt annet enn FORNAVN OG ETTERNAVN blir litt sånn dust og mørkt og sånn...

Scene 14: Bohemen er overfylt, Grønningen er godt i gang, dette kan han, han har gjort det 1000-vis av ganger før, flyter på god rutine...

Grøningen: Hvor langt var jeg kommet nå? Å ja, musikk ja!

Note til fotograf: Zoomme ekstra godt inn på spørsmålarket (individuell kameraføring?) når spørsmålet leses opp av Grønningen.

Grønningen: Hvem er det som speller her, for og etternavn..

Scene 21: PANDEMONIUM!!!!!

jebsen

Comment

og vips, så var dette også min skyld http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

erik, alltid skyldig(høres ut som en DAB radiokanal...)
                  Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Husk, Hr. Engen, det må alltid være en Villan, (burde strengt tatt være meg da), og da falt valget på deg denne gang siden du på sett og vis hadde en finger (det er vel sånn du skriver på et keyboard?) med i spillet..

jebsen, filmmugol og

Comment

Takk for nok en deilig debatt!

Har vært litt for mye absolutte sannheter de siste omgangene.

En gleder seg til ny serie, der eldstemann i HQ etablerer seg i aldersgruppen "Nesten Sotahjørnet."

CU Friday!
                      Harald Quizna
                      "Vi curler Deres kone, kjøler Deres pjolter og installerer Deres ledninger. Vi anbefaler oss!" (Reklameskilt i Bygdø curling-hall)

Comment

Working...
                      X