Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Godt Nyttår!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Godt Nyttår!

Vi nærmer oss et nytt år på Bohemen og i anledning årets siste oppdatering vil jeg ønske våre fantastiske gjester en trygg og god jul og et strålende nytt år med god helse og velstand, samt forsikre om at vårt alles andre hjem i Arbeidergata også vil være der på andre siden av nyåret. Jeg vil også benytte anledningen til å si litt om året som har gått og kaste et blikk inn i fremtiden.
    I vårt 20. år har det blitt tatt en rekke nødvendige grep hos oss. Vi har endelig fått pusset opp toalettene, kjøpt inn nytt aircondition-anlegg, vi har foretatt ombygginger som har blitt pålagt oss, og det er investert stort i tv-anlegget og skjermer som sikrer at vi kan tilby den ypperste kvalitet på vår pubfotball-opplevelse. Noen av disse oppgraderingene er av en teknisk karakter som ikke nødvendigvis er så synlig utenfra, men alle har vært høyst nødvendige for å kunne tilby dere den standarden dere fortjener, i tillegg til å være høyst nødvendige tiltak for en litt sliten 20-åring.
    Det er ikke lett å drive et etablissement som vårt i Oslo Sentrum, og dere legger sikkert merke til at mange steder stenger, og de som overlever opererer med priser som forteller litt om vilkårene i denne bransjen. Vi har i alle år jobbet knallhardt for å holde egne priser nede på et fornuftig og for dere overkommelig nivå sammenlignet med tilsvarende foretak i Oslo Sentrum, noe jeg regner med at de fleste av dere som har vært og lesket dere på andre etablissementer er fullstendig klar over. Og vi satser også i fremtiden på å være meget konkurransedyktige på pris og kvalitet på det vi tilbyr. Imidlertid er det faktorer utenfor vår makt, i første rekke husleie-kostnader, avgifter, utgifter til abonnementer for å sende sport på TV, krav fra myndigheter, samt helt nye skatteregler som innføres fra 2019, som gjør at vi må foreta en prisjustering på ca. 7%, noe som er merkbart høyere enn de ca. 3% som vi pleier å gjøre på denne tiden. Jeg varsler om dette i forkant, mest fordi dette ikke er noe vi gjør med glede og for å vise at vi tar vår prispolitikk på høyeste alvor, men også fordi jeg vet at det ikke er alle som har ubegrensede midler og derfor merker slikt på lommeboka. Jeg kan imidlertid forsikre om at vi også i fremtiden kommer til å ligge i det desidert mest prisgunstige sjiktet i vår bransje og at vi daglig jobber knallhardt med å opprettholde vårt tilbud på alle områder og være et sted der alle har råd til å gå på quiz, se fotball og omgås venner så ofte som mulig.
    Vi er ved godt mot, og vi håper dere alle blir med oss inn i det nye året og hjelper oss med å opprettholde Bohemen Sportspub som verdens sannsynligvis feteste fotballpub, felles samlingspunkt i Sentrum og en trygg havn i en kaotisk og forblåst verden.
    Godt Nyttår fra alle oss på B.
Working...
X