Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater 24. mars

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater 24. mars

Resultatene er tilpasset mer eller mindre berettigete klager og quizmasters selvkritikk. Når det gjelder rockeopptøyene, blir Rock around the clock stående som eneste riktige svar, jfr Ole Martins innlegg i forrige tråd. Kjell var i det beinharde hjørnet, og insisterte på the Clash, og alle lag som har klort ned bokstavene c-l-a-s-h i rimelig rekkefølge et sted i nærheten av spørsmål 37 har fått poeng. Dette helt uavhengig av om bokstavene s-t-r-u-m-m-e-r også sto på arket. De største justeringene har kommet et helt annet sted, nemlig på spørsmålet om byene i Akershus. Jeg tar utvidet selvkritikk på dette punktet, og skal slutte å stole på trykte kilder som er mer enn to måneder gamle, uansett hvor velrenommerte og uavhengige de er. Stoler ikke på Caplex på nett heller, nå. Den 13. februar 2006 vedtok nemlig Frogn kommunestyre at Drøbak er by. Så alle lag som hadde tre av fire riktige byer på arket har fått poeng. Det var ganske mange som hadde med Drøbak.

Slik gikk det:

1. Heltinner 48p

2. IDL 47p

3. 4 ever blowing bubbles 46p

4. Lag A, Abel Tasman 45p

5. Ben Cartwrights, Piker 44p

6. Tore K, Las Cucharachas, LUSCOS, 43p

7. Hjørnet i baren 42p

8. Besserwissers, Harry Quizna 41p

9. Glede & Hurra, Six Pack 40 p

10. Øst for Enga 41p

11. Laget på Stiklestad 38p

12. Autentiske autister, Hovedstyret av 1914, Sotahjørnet 37p

13. Tvangstenkerne, Menn, Korsakoff United, Ivar B, Den gode bader en Ugle 36p

14. Fremtidige bibelhelter, Bayerlogen, Beautyschool 34p

15. Singer Ultras 33p

16. Plan F 32p

17. Hardyguttene, Trikkegnikkerne 29p

18. Bare innom innimellom 26p

19. Kuriøse partikler 24p

20. Bølermafian 21p

21. Ved utgangen ASAP 19p

Re: Resultater 24. mars

Jeg lurer på hva som har skjedd med resultatlista siden fredag, jeg....

Vi var da på delt annen plass sammen med IDL, og et poeng bak Heltinner, da resultatene ble lest opp!

Har vi blitt trukket poeng, og i tilfelle hvorfor, eller har både Heltinner og IDL fått dobbeltpoeng for sitt "Rock around the Clock"-svar??

-Vibeke

Vibeke Bubbles

Comment

Mest sansynlig er vel Drøbak-svaret, eller at Bubbles ble trukket for ikke tydeligjøre Clash-svaret?

Men jeg mener å huske at du (Trine) ga et tidsperspektiv rundt byer-i-Akershus-spørsmålet, om at det var pr.01.01.2006? Eller er det bare meg som rører igjen??
      Ivers

Luftens Baron

Comment

Det er Drøbak-svaret som har gitt utslag. Det var tydelig at mange hadde fått med seg dette utslaget av stormannsgalskap i Frogn. Det tilkommer en problemstilling i forhold til når dette ble vedtatt også. Det ble formelt vedtatt ganske nylig, men det er en stund siden man vedtok at man skulle vedta.

Trine

Comment

Working...
        X