Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Quizresultater 16/2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Quizresultater 16/2

Vi vil ikke en plass ned, nei, det var bare ment som en presisering til ditt første innlegg. Og det er Marte uten H! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Hvis de fleste hadde karamellpudding, så er jeg enig i at det ikke er noe mer å knote med.

Fin quiz, forresten. Til tross for vaniljeproblematikken.
      Q, Abel Tasman

Comment

Bacardi er ein annan "klassikar" som er problematisk å plassere på kartet. Har vore med på at både Cuba (der dei heldt til fram til Castro nasjonaliserte alt saman) og Bermuda (hovudkvarteret) har vore rett svar, men ikkje det som eg meiner er rettast, nemleg Puerto Rico (produksjonslandet). Forøvrig er Bacardi ein skamplett på Puerto Ricos rom-ære, men slik er det alltid med masseproduserte varer.

Uansett -- her løyste QM problemet bra ved å oppgi landa, og då er det ikkje noko stort problem.

Comment

Sitat: Den ons, 21 februar 2007 18:42 skrev kjetilho:

> Bacardi er ein annan "klassikar" som er problematisk å plassere på kartet. Har vore med på at både Cuba (der dei heldt til fram til Castro nasjonaliserte alt saman) og Bermuda (hovudkvarteret) har vore rett svar, men ikkje det som eg meiner er rettast, nemleg Puerto Rico (produksjonslandet). Forøvrig er Bacardi ein skamplett på Puerto Ricos rom-ære, men slik er det alltid med masseproduserte varer.

Altså, Bacardi fra Storbritannia eller USA da, siden hverken Bermuda eller Puerto Rico er uavhengige stater?

Ivers

Luftens Baron

Comment

Der har du unekteleg eit godt poeng! Eg måtte sjekke opp statusen til Puerto Rico, for eg trudde faktisk dei var uavhengige per i dag. Dei snakkar sjølve om å vere i eit Commonwealth med USA, noko som gjev meg assosiasjonar til Canadas forhold til UK, og dei har jo sjølvstyre og eige Internett-domene (.pr) -- men du har sjølvsagt heilt rett, Puerto Rico er eit territorium i USA utan representasjon i Senatet eller Kongressen.

Takk for korreksjonen!

Comment

Tvert i mot - Puerto Rico er representert i Kongressen. Riktignok uten stemmerett, men de sender da pliktskyldig en fyr eller dame hvert 4. år.
              -------------------------------------

"We have met the enemy and he is us."

Comment

Sitat: Den tor, 22 februar 2007 23:41 skrev vandahl:

> Tvert i mot - Puerto Rico er representert i Kongressen. Riktignok uten stemmerett, men de sender da pliktskyldig en fyr eller dame hvert 4. år.

Kongressrepresentantar vert vel valde annakvart år?

Comment

Ikke desto mindre sender Puerto Rico hvert fjerde. Lang vei frem og tilbake vettu.
                  -------------------------------------

"We have met the enemy and he is us."

Comment

Working...
                  X