Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater quiz 2. mars

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater quiz 2. mars

Resultatlisten fra fredag er nå klar. Det var 33 lag med og maksimal score var 51 poeng. Noen få justeringer er gjort, og for topp-10-lagene betydde dette at Beauty School mistet et poeng (Andrej Nebb) og at Stiklestad fikk poeng for Fulham. Med mindre det kommer innsigelser ser den endelige listen slik ut:

1. 50 p. I Dårligste Laget

2. 49 p. Abel Tasman

3. 48 p. Hovedstyret, Heltinner

4. 47 p. Lag A

5. 44 p. Tvangstenkerne, Harry Quizna, Gledespikene og Hurraguttene

6. 42 p. Besserwissers, Korsakoff United

7. 41 p. Hjørnet i baren, Bubbles

8. 40 p. Six Pack

9. 39 p. Stiklestad, Las Cucarachas, Ben Cartwrights

10. 38 p. Beauty School, Sotahjørnets venner

11. 36 p. Eli Hagen, Øst for enga, Piker

12. 35 p. Singer Ultras

13. 34 p. Plan F

14. 32 p. Den gode bader en ugle

15. 31 p. Bølermafian, Luscos

16. 29 p. Skandinavia, Hardyguttene, Menn, Best of 14 legs

17. 23 p. quiz my ass

18. 21 p. Balla IF

19. 15 p. Nest sist

Frode

Re: Resultater quiz 2. mars

Eg skulle gjerne visst kor mange som svarte DePress kontra Andrej Nebb.

Det er eit problem med musikkspørsmåla der det ofte ikkje er lett å få med seg om skal ha "kven syng her", "kven speler her" eller "kva for band høyrer vi her".

Comment

Det kan du få vite. 16 svarte De Press og 5 Andrej Nebb.

Er forsåvidt enig i problemstillinga di. Ordlyden i spørsmålet var: Hvem hører vi her? Dette er vel den mest vanlige ordlyden, og jeg mener at denne spør etter artist/gruppe vi skal høre, uten å røpe hvorvidt dette er en enkeltartist eller gruppe.

Hvis man er interessert i vokalist presiserer man vanligvis dette med spørsmålet "Hvem synger her?" (selv om dette også har fintet oss ut når man spør etter band).

Man kan jo selvfølgelig diskutere om man i dette tilfellet burde ha presisert at jeg spurte etter band. Det var ingen som ba om presisering av spørsmålet, og da står det som det står.

Frode

Comment

Jeg var ikke tilstede, men håper inderlig du spilte Fiskepudding.

En klassiker.

Ellers så virker det jo som om det var en quiz folk flest scora godt på!

KjellG.

Klar på fredag.

Comment

Bo yo chie kohom var det, og det er jo den mest kjente, sannsynligvis. TIl og med fra en LPen Block to Block (beste norske nyveiv-plate ever etter min mening).

Dette og Arvid Nilssen var jo helt kjempe. Så får vi heller leve med latterlig romantisk Ozzy i tillegg http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif
          Harald Quizna
          "Vi curler Deres kone, kjøler Deres pjolter og installerer Deres ledninger. Vi anbefaler oss!" (Reklameskilt i Bygdø curling-hall)

Comment

Working...
          X