Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Faste quiz-bord i påsken.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Faste quiz-bord i påsken.

Lag som ikke stiller opp enten i dag eller langfredag bes snarest si fra.

Dette er påskequizvettregel nummer en.

Forøvrig kan jeg melde om at dagens quiz er fiks ferdig og alt er dermed klart for en trøkk 16 fra gutane fra Øst for Enga.

Kan bli interessant...håper quizmasterne eventuelt graver seg ned i tide...

KjellG.

Som skal si fra til kjentfolk hvor han skal gå i aften.

Drikk med erfarne quizfolk!

Re: Faste quiz-bord i påsken.

Lag A kan dessverre ikke stille i kveld, men stiller neste fredag.

Comment

Tvangstenkerne kniver i teten denne serien og har følgelig nervene tjukt utapå nå i innspurten. Lunta er således rimelig kort med tanke på å la uklar ordlyd sette oss ut under forberedelsene nå i formiddagstimene. For Gud vår spørgers ansikt og i disse vitners nærvær spør jeg derfor deg; Kjell Grønningen - skal ?påskequizvettregel? tolkes dit hen at kveldens runde er en del av en egen påskequiz, og ikke den ordinære serien vi har kjørt de siste ukene? Selv tror jeg selvsagt ikke det - men jeg spør egentlig på vegne av en småskjelven Frode. Svar utbedes relativt schnell. Gjerne umiddelbart. Helst enda raskere

Comment

Det er quiziness as usual i aften.

Vanlig serie altså.

Full pakke.

Langfredag er det spesial-eggepåskequiz, med ekteparet Vibeke Heltinne og Ole M. av 1914.

KG.

Comment

Quiz blir det. Mange spørsmål og noen nye varianter. Fyll opp lagene med svigermor og kollegaer og vær forberedt på en noe lenger quiz enn vanlig. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Working...
          X