Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvordan gikk det egentlig på fredag?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan gikk det egentlig på fredag?

Hvem vant? Fint om vi kan få resultatliste snart.

Re: Hvordan gikk det egentlig på fredag?

Ja, hvem vant egentlig på fredag? Det lurer jeg også på.

Comment

Du tror fremdeles du drømmer? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Vi vann i alle fall bongar!

Magnus Dropout

Comment

Mener jeg også fikk en sånn avlang lapp med Bohemenlogo på. Da jeg viste den i baren fikk jeg en øl tilbake.

Er det tegn på at vi har vunnet?
          "A dyslexic walks into a bra..."

Comment

Jeg tror ihvertfall ikke at vi vant, for alle lo av oss hele kvelden.

IDL vant serien og gratulerer til dem!

Ryktene går om meget utagerende feiring av dette seriegullet...

Noen snakka om håndbak og sjampis i strie strømmer.

En sånn feiring vil jeg være med på en gang også, ikke bare på gravøl og trøstebrennvinkjøret etter nok en 17.plass!

KjellG.

Som sammen med sitt mannskap går for sammenlagtseieren i serien som starter opp nå til fredag.

Comment

Jeg bekrefter den elleville feiringa til IDL... Ambulanse måtte tilkalles...!!! Og jeg tøyser ikke her nå...

Nesten så jeg tar selvkritikk for oversjenking.... Men bare nesten...

Atle
              Arbeidende Bohem

Comment

Brukte de hverandre som bowlingkjegler nå igjen? Det har nemlig skjedd før...
                Cecilie Pike

Comment

Jeg vil med dette dementere at IDL har noe som helst med armbrekkingen sist fredag å gjøre. Som lag kunne vi godt tenke oss et mer macho image, gjerne et rykte som livsfarlige quizere som brekker armen på folk som ikke kan svaret på spørsmålene i fredagsquizen. Det sørgelige faktum er imidlertid at det stort sett er pinnepregede skøyteløperarmer å se i Bjørnehjørnet. Armbrekkeren og den armbrukne får eventuelt selv står fram med sin lagtilhørighet på forumet (sistnevnte vil muligens trenge hjelp til å forfatte innlegget. Jeg vil igjen presisere at disse voldsmenneskene ikke har noen tilknytning til IDL.

Skulle noen i fremtiden få mulighet til å feire et seriemesterskap i fredagsquizen, vil vi ikke anbefale McDonald's-mat kombinert med amerikanske allergitabletter og store mengder champagne som festmeny. I dårligste laget vil gjøre sitt ytterste for forhindre at andre får del i denne "gleden".
                  Christian Flermoe

IDL

Comment

Ok da... Kanksje ikke IDL hadde noen direkte skyld i volden som forgikk fredag.. Men likevel mistenkes de for indirekte påvirkning (utdeling av slurker med champis-og relativ høy partyføring..??). Ellers skjønte jeg jo at visse deltagere på IDL ser på Bohemen som deres 2. hjem og gjerne ville sove over... Enig at sofan i hjørnet der er god...men likevel... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

Arbeidende Bohem

Comment

Jeg kan om ikke annet iallfall stå fram som ambulansetilkaller. Jeg regner med at valget av termen "voldsmennesker" er humoristisk ment, men for ordens skyld: Hendelsen som inntraff, var en ulykkeshendelse og ikke en voldshendelse.

Gratulerer med seriemesterskapet til IDL!

Comment

der har vi det altså: volden brer om seg i quizmiljøet! nok en stygg quizulykke har rammet oss, og denne gangen på vårt kjære bohemen. quiz er som kjent en fullkontakt sport(leder oftest til barn denne kontakten inni bjørnehjørnet, ikke sant jebsen?) men at armer skal gå "åt skogen" det er drøy kost! arme stakkar!(måtte bare)

er det forresten sånn at det går under yrkesskadeforsikring om dette skulle ha rammet en quizbokforfatter??

erik, ingen armer-ingen kake:-)
                        Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Utesteng pøblene! Jeg vil ikke ha inntog av hooligans i Bohemens quizmiljø! De skader Bohemens omdømme! De er ikke interessert i quiz, bare i slåssing! Vekk med dem! Ut med pakket! Raus!
                          mvh

Ogni M

Comment

det er lett å se dem. dem går i egene klær, nærmest "uniformer" med kladdeark og kulepenn. Det er det sikreste tegnet på at du har en quizpøbel på puben. hvor er reiselivsnæringens landsforbund og LO i kampen mot dette pakket på være puber? nei, her må det nok borgerver til for å drive pakket ut! vi kan jo begynne med å drikke dem under bordet og vise dem hvem som bestemmer på vår quiz!

erik, som skriver livet med kulepenn og hellerissninger!
                            Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Sitat: Den tir, 17 april 2007 15:46 skrev atleos:

Ellers skjønte jeg jo at visse deltagere på IDL ser på Bohemen som deres 2. hjem og gjerne ville sove over... Enig at sofan i hjørnet der er god...men likevel... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

>

Oj, såpass utagerende feiring og fyll i Bamsekroken? Jeg skjønner at Romlefar og undertegnede må oppfordre til måtehold under fredagens quiz så man ikke opplever det samme allerede i seriestarten!

Cecilie Pike

Comment

Working...
                              X