Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Langfreddasquizen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Langfreddasquizen

begynner å ta form. Det blir nok litt lyd ja, og det kan lønne seg å huske bildene fra bøkene i søndagsskolen. Har du god retningssans, går ofte i kirken er det garantert en fordel. Leser du mange språk i tillegg er laget ditt på god vei til en topplassering! Det gjenstår litt lydmiksing og printing, men ferdig blir vi nok helt sikkert!

Ingri og Christian

Re: Langfreddasquizen

Dermed kan vi nok en gang skyte en lang pil etter en topp-ti plassering.

Blir det imidlertid myyye mye film og musikk går vi for gull!

Dette kan fort bli en lang fredag.

KjellG.

Comment

Synd jeg er in-, et eller annet, da, disponibel var det kanskje, for med 10 års diplom fra søndagsskolen skulle jeg ha vært velutrusta, men sånn blei det ikke. God kveld i alle fall

Milton

Comment

Og en riktig god kveld ble det!

Takk til kveldens quizmastere for å ha gitt oss en særdeles underholdende aften.

Kanskje litt mye å skrive noen ganger, men veldig inkluderende.

En festaften som hadde en lei bivirkning når det kom til inntak av dividerende flytende substans...

På trynet ja.

KjellG.

Comment

Jeg lar meg likevel imponere over populærmusikkunnskapene hos menn. Klinte til med alle 10 riktige på den ene musikkspørsmålet!

Comment

og med tanke på at det bare var "9 låter" så er 10 rette veldig imponerende http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

erik, tall petimeter og München treffer på geo spørsmålet...
            Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Du og ORD DELING altså....

Comment

men til mitt skave forsvar: se på tiden...kl 3 om natten er ikke ord-deling det som vies mest tanker..

er forresten langt over middels fornøyd med at JEG, av alle klarte München helt av meg selv. klart, det var primært basert på avtand fra Wien, men pytt.

er det slik at den vordende far er å treffe på etablisimentet i aften for slik en fotballkamp der Villa skal trille ball-i-hatt med wigan?

erik, astromom for ord deling og rimelig leie biler...
                Alt du hører er sant, eller iallefall godt løyet!!

Comment

Quizen var veldig bra og kvelden ble fantastisk morsom, selvom Fernet spente bein på hjernecellene mine og det gikk skikkelig på trynet utover i 2 omgang http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Litt sur ennå selvsagt over at Whitney Houston ble godtatt som svar og at kirkene som var avbildet ikke var mer knyttet til oss gla`satanister så jeg kunne briljere...eller no`sånt!
                  Linda

Comment

Hvis tidspunktet ikke passer for å tenke på orddeling, hvorfor deler du ord som ikke skal deles da?

Milton

Comment

Working...
                    X