Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sportsquiz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportsquiz

Veldig bra quiz igjen igår! Kjell har hatt godt av den friske lufta på fjellet.
    Dog bør det vel bemerkes at Wigan har striper så det holder på draktene.
    Interessant å vite hva topplagene svarte på det spørsmålet.....
    Last edited by KjellG; 06.03.2008, 09:51.

Jeg fant arka i søpla(!) ute i arbeidergata i dag tidlig og har dermed fått retta opp fadesen.
    Sånn ble det endelige sluttresultatet:

1 BITTER 49
    2 BARMBYS, BR.BERNTSEN 48
    3 VERSTE VESTKANT 47

4 FEIL SVAR RIKTIG BAR 44
    5 ABSOLUTT IKKE BABES, TÅKEHEIMEN 43
    6 VI HAR ET KJEMPEPROBLEM 41
    7 SKAMSLÅTTE BØNDER 38
    8 JO BEGSVANDS VITNER 34
    9 TEAM CRAP 33

Tabellen kommer fortere enn svint.
    Ny sportsquiz neste onsdag-deretter tar vi påskeferie.

Vi savna en del lag i går, hvor var dere?
    Det er vanlig høflighet å gi beskjed hvis man ikke kommer, spesielt når man har oppnådd det privilegiet å ha eget fast bord.
    Barry Barry var opptatt med årsmøte, så dere er tilgitt.
    Hva resten angår...

KjellG.

Comment

kriterier for oppretting?

hei igjen,

Vi i verste lurer litt på kriteriene for at det kan bli gitt poeng i etterkant. For noen uker siden var det klart at Ahonen ikke lå på andreplass i verdenscupen, men Shclirenzauer (vanskelig navn :-o), noe som vi da hadde skrevet men fikk feil på.

Andre lag fikk da 1 poeng for noe som var feil.

Det er ikke så viktig, men det bør vel kanskje være samme kriterier for alle slik at det enten ikke kan bli gitt poeng i etterkant, slik som det blir nå (og ikke for noen uker siden), eller at det blir gitt hvis det oppdages noe som ikke er korrekt. Regelen kan for eksempel være at hvis ingen kan påvise feilen eller sier fra ved quiz'en så står resultatene uansett.

Vi har forståelse for at en ikke gidder samle på svarene fra alle lagene, men det bør vel være samme kriterier for alle? Her er det vel tydelig at det nærmest er 3 poengs forskjell på 2 quiz'er i et lags favør pga at noen får poeng mens andre ikke får?

mvh
      Verste vestkant

Comment

I prinsippet enig med verste vestkant her. Så da bør vel TEE svarene finnes frem fra akkurat den quizen....

Comment

Sportsquiz

Jeg mener at vi lar quizen være som en fotballkamp, er tross alt sportsquiz detta. Altså at dommeren dømmer hvis ikke feilen oppdages og påvises der og da. Ellers blir det endel justeringer som må gjøres her, tee og Schlirenzauer som nevnt av andre, ahonen er ikke riktig og heller ikke cricket, dermed er det endel lag som skal trekkes for poeng også etc etc

TB

Comment

Når det gjelder Ahonen var det vel etter min erindring ingen av "topplaga" som tapte poeng vis avis de andre.
            Det samme gjaldt for tee hvor nesten alle svarte curling.

Heretter skal jeg samle på alle arkene for rett bør og skal være rett, selv på en relativt uhøytidlig konkurranse som sportsquizen tross alt er.
            Rart at nesten ingen huska at Wigan spilte i striper, jeg dreit meg ut ved å blande inn de ensfargede bortedraktene på et litt dårlig svart/hvitt bilde...

KjellG.

Comment

Originally posted by KjellG View Post
              Jeg fant arka i søpla(!) ute i arbeidergata i dag tidlig og har dermed fått retta opp fadesen.
              Sånn ble det endelige sluttresultatet:

1 BITTER 49
              2 BARMBYS, BR.BERNTSEN 48
              3 VERSTE VESTKANT 47

4 FEIL SVAR RIKTIG BAR 44
              5 ABSOLUTT IKKE BABES, TÅKEHEIMEN 43
              6 VI HAR ET KJEMPEPROBLEM 41
              7 SKAMSLÅTTE BØNDER 38
              8 JO BEGSVANDS VITNER, BISLET BABES 34
              9 TEAM CRAP 33

Tabellen kommer fortere enn svint.
              Ny sportsquiz neste onsdag-deretter tar vi påskeferie.

Vi savna en del lag i går, hvor var dere?
              Det er vanlig høflighet å gi beskjed hvis man ikke kommer, spesielt når man har oppnådd det privilegiet å ha eget fast bord.
              Barry Barry var opptatt med årsmøte, så dere er tilgitt.
              Hva resten angår...

KjellG.
              BislettBabes vil gjerne være med på resultatlista. Havna jo tross alt på en fin-fin 8.plass!
              Last edited by KjellG; 09.03.2008, 08:56.

Comment

Working...
              X