Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fredagsquiztabell.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fredagsquiztabell.

Titta på tabellen igår og la merke til at runde to står åpen.
    Dette var vel den quizen hvor Semmis og Engen rota bort svararkene?
    Meg bekjent ble allikevel resultatet rekonstruert av diverse deltagere som hadde skrevet det meste ned i løpet av kvelden.
    Av en eller annen merkelig grunn er alle facts vedrørende denne quizen også sletta på forumet og det er det jeg som må ha gjort.
    Uten å helt å huske når og hvorfor.

Vi kan jo ikke stryke en quiz så lenge resultatet foreligger, det blir helt feil.
    Jeg erindrer også at enkelte lag, bla Hjørnet i baren klaga over å ha blitt snytt for poeng og dermed en mulig seier.
    Kan noen oppdatere meg litt om denne debatten?

Alt dette kunne uansett vært unngått hvis man hadde gitt HIB sine rettmessige poeng og justert sluttresultatet deretter.
    En quiz er en quiz og skal selvfølgelig telle i sammendraget.
    Et eller annet diskutabelt skjer jo hver eneste fredag.
    Hva mener dere?

KjellG.

Hei og hå

Etter å ha prata med Ingo rett etter den famøse helgen og etter litt opprydding i topp-etasjen, er det ikke tvil om at Hjørnet i Baren var de riktige vinnerne denne fredagen. De ble feilrettet og mistet av den grunn flere poeng. Når det gjelder resten av tabellen, så er jeg litt mer usikker... Jeg mener bestemt at jef så at tabellen var oppdatert etter vår Quiz, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil. Da har jeg bidratt med en plassering og håper flere henger seg på slik at tabellen kan bli riktig.
    Semmis, Den Gode Bader En Ugle.

Comment

I det opprinnelige innlegget om resulater fra den quizzen la Karen inn lista slik den ble lest opp. Mener å huske at Hjørnet i baren og Tvangstenkerne var de eneste som protesterte på lista og at de skulle ha henholdsvis fem og ett poeng til. Jeg velger å tro på dem begge og synes en bra løsning hadde vært om lista ble lagt inn med de to korreksjonene.

Opprinnelig ble vel Bobler lest opp som vinnere, dersom Hjørnet i baren rykker opp, rykker alle ned en plass.

Men det betinger jo at noen fremdeles har lista liggende et sted (noen som bruker notisblokk?)... Eller om en moderator har tilgang til slettede innlegg.

Ellers er jeg enig med Kjell i at runden bør telle i sammendraget, å plutselig ta ut en runde blir feil.

Comment

Hele tråden

Hva skulle vi gjort uten cache-funksjonen i Google?

Gammel tråd.

Comment

Tabellführer og -führerin ble sittende rådvill etter den berømmelige Engen/Semmis-quizen etter at lag etter lag meldte inn at de skulle ha poeng uten at det kom et endelig dekret om hvordan resultatlisten skulle se ut. Når Kjell nå mener at det skal rekonstrueres en form for resultatliste, skal vi selvsagt få på plass det.

Men da trenger jeg hjelp: Er det da riktig forstått at i forhold til den forrige listen som jeg la ut, skal Hjørnet i Baren, Besserwissers og Tvangstenkerne jekkes opp med hhv fem, to og ett poeng?

(Er det kanskje også noen av disse lagene som husker hvem som så grovt feilrettet dem og som dermed skal trekkes i poeng, eller skal vi la den saken ligge...?)

Comment

Et par oppklaringsspørsmål til, siden vi nå skal forsøke å få rekonstruert dette ordentlig og riktig:

a) Hjørnet i baren og Luscos var et sammenslått lag i denne omgangen, ikke sant?
            b) Kom både Hardyguttene/Stiklestad og Den gode bader en ugle/Eli Hagen på 8. plass?

Comment

To gode naboer

De to gode naboene var spleisen Hardyguttene og Stiklestad. Om Eli Hagen badet med ugler denne kvelden vites ikke, men Hardy/Stiklestad kom iallfall på 8. plass.

Comment

Det er riktig at Besserwissers skal ha 2 poeng til, ja. Vi fikk bare ett poeng for trepoengeren om Ari Behns prikker.

Comment

I følge mine resultatnotater stemmer det med kombinert Eli/Ugle-lag på 8. plass.

Comment

Originally posted by KarenIDL View Post
                    a) Hjørnet i baren og Luscos var et sammenslått lag i denne omgangen, ikke sant?
                    Det stemmer!
                    mvh

Ogni M

Comment

Da var tabellen revidert og oppdatert og alt det der.
                      Se evt. http://www.mylder.no/idl/views/763&ref0=314

Comment

Working...
                      X