Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongsåpning Bohemen Fotball - Brakseier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongsåpning Bohemen Fotball - Brakseier

Bohemen Fotball serieåpnet på Voldsløkka i kveld med en overlegen seier i Herrer bedrift 3. div. Da den handicapede dommeren blåste av kampen, stod det 4-1 til Bohemen.

Fakta:
    Målscorere var i scoringsrekkefølge Espen, Thune, Kalle og Tom Arne
    0-1 til pause
    Tilskuere: Per Johansen med brudefølge og shæfertispe

Analysen:
    Bohemens utvalgte ble tatt litt på senga og fikk et tidlig mål imot, men reiste seg mesterlig utover i kampen. Motstanderlaget la seg lavt og satset på kontringer. Det skulle vise seg å være et stort feilgrep.

Bohemen Fotball spilte tolmodig, turte å holde i ballen, og da vi spilte som best gikk det på klikk-klakk-vis i lengderetning.

Det spillende managerteamet, bestående av Feite Frode og Kalle, sier i en kort kommentar at de er godt fornøyde med serieåpninga.

Kampoppsett vil henges opp på Bohemen og folk oppfordres til å sette av 1 time til å se at vi kan mere enn bare å drikke!

Jostein
    -skada referator

Originally posted by Jossi View Post
    Tilskuere: Per Johansen med brudefølge og shæfertispe
    Jeg også var der... men rent tilfeldig og først mot slutten av kampen.
    Grattis med seier.
    mvh

Ogni M

Comment

Presseansvarlige Jossebass

Det påligger presseansvarlig å informere Bohemens aktverdige klientell om kommende kamper i god tid før avspark. På egnede plasser selvsagt. Og på uegnede plasser når han finner det hensiktsmessig.

Jeg er godt fornøyd med at presseansvalig er kjapt ute med resultatet etter gårsdagens batalje.

Dessuten skal samtlige på laget igår berømmes for god innsats!

Espen
      Ei kasse, er passe!!

Comment

Kan presse eller PR-ansvarlig kanskje lures til å fortelle oss hvem,
        bortsett fra dommern selvsagt, som stod på andre siden av banen?

Comment

Originally posted by hbrx View Post
          Kan presse eller PR-ansvarlig kanskje lures til å fortelle oss hvem,
          bortsett fra dommern selvsagt, som stod på andre siden av banen?
          Bortelagets navn - som jeg hadde glemt i går og heller ikke hørt om - var Ross 308. Hva slags firma det er, aner jeg ikke, men ryktene skal ha det til at det dreier seg om et eller annet med kylling.....

Jostein

Comment

Bortelagets navn - som jeg hadde glemt i går og heller ikke hørt om - var Ross 308. Hva slags firma det er, aner jeg ikke, men ryktene skal ha det til at det dreier seg om et eller annet med kylling.....

Jostein
            De har faktisk navn etter selve kyllingen....Bønder!
            Enda godt dere tråkka på alle egga før de fikk optimert hatchabiliteten sin.

The Ross 308 satisfies the demands of customers who require a bird which performs consistently well and has the versatility to meet a broad range of end product requirements. The Ross 308 breeder produces a high number of eggs combined with good hatchability to optimise chick cost in situations where broiler performance is important.

Comment

Originally posted by hbrx View Post
              De har faktisk navn etter selve kyllingen....Bønder!
              Enda godt dere tråkka på alle egga før de fikk optimert hatchabiliteten sin.

The Ross 308 satisfies the demands of customers who require a bird which performs consistently well and has the versatility to meet a broad range of end product requirements. The Ross 308 breeder produces a high number of eggs combined with good hatchability to optimise chick cost in situations where broiler performance is important.
              Hehe, faktisk tok Kalle å grusa han ene karen skikkelig. Kaldte han en jævla idiot.

Comment

Jøss, Kalle gikk bananas?, visste ikke at den ellers så sindige "eiendomsmegleren" hadde ei høne å plukke med Ross 308!
                Her gjelder det tydeligvis å kjenne sin besøkelsestid som supporter.
                Kanarifugler og kyllinger.
                Hva blir det neste?

KjellG.

Comment

Hehe, faktisk tok Kalle å grusa han ene karen skikkelig. Kaldte han en jævla idiot.
                  Fotballrelatert vold?

Comment

Originally posted by lille i View Post
                    Fotballrelatert vold?
                    Forsåvidt en refleksreaksjon etter en særdeles stygg felling bakfra. Typisk nok fikk Kalle kort og ikke overfallsmannen.

Espen
                    Ei kasse, er passe!!

Comment

Undertegnede spurte dama si om hva dette var for noe lag, da keeperen deres er en kompis av henne(da skjønner man også hvilket lag han holder med og vips blei seieren enda litt bedre), en gjeng med tidligere og nåværende lærere...

Altså, kyllinger.

Ellers, vil jeg rette en aldri så liten kritikk til presseansvarlig som ikke har fått med seg målgivende, høyst kritikkverdig!

Nimo
                      Klanen - har et dårlig rykte som skal ivaretas:

Ikke oppfør deg som en dust!

Comment

Originally posted by Picco View Post
                        Undertegnede spurte dama si om hva dette var for noe lag, da keeperen deres er en kompis av henne(da skjønner man også hvilket lag han holder med og vips blei seieren enda litt bedre), en gjeng med tidligere og nåværende lærere...

Altså, kyllinger.

Ellers, vil jeg rette en aldri så liten kritikk til presseansvarlig som ikke har fått med seg målgivende, høyst kritikkverdig!

Nimo
                        Ja, ikke bra det derre, men det kom noe rusk i øyekroken, så jeg fikk ikke med meg alle detaljer. Skal skjerpe meg!

JE

Comment

Working...
                        X